  • Data: 2015-10-14 13:46:52
    Temat: Re: A moze by tak pozew zbiorowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mvldvc$3tv$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-10-14 o 13:19, Pawel "O'Pajak" pisze:

    >Nie ma przesłanek formalnych do pozwu zbiorowego w tym przypadku.

    >Jest to chyba największe kłamstwo internetu, że się ludziom wydaje,
    >że
    >"pozew zbiorowy" polega tylko na tym, że się pozywa kogoś wspólnie
    >(także co znamienne - zwykle w sprawach na tyle błahych, że
    >samodzielnie
    >nikomu się nie chce występować z pozwem). 99,9% takich akcji z
    >"pozwijmy
    >zbiorowo" to i tak burza w szklance wody, bo polega tylko na
    >popisaniu
> [...]

    No ale nawet jakby chcial isc dalej, to co ma zrobic ?

    Sprawa cywilna nie wchodzi gre, a wiec i pozew zbiorowy nie wchodzi w
    gre.
    GUM skarzyc ? A kto mialby sprawdzic, ze atest nieprawidlowy, jak nie
    GUM :-)

    W zasadzie, to tym sie powinna policja sama zajac, minister,
    prokuratura - ale po odpowiednim zawiadomieniu.
    A na jakiej podstawie to zawiadomienie zlozyc, zeby powiadomiony nie
    olal z braku dowodow ?

    Ba - ilosc kierowcow grzecznie placacych mandaty, a wiec formalnie
    przyznajacych sie do popelnienia wykroczenia, sugeruje, ze urzadzenie
    dziala poprawnie, przynajmniej w 99.9% przypadkow :-)

    Rowna jazda, slad z GPS plus nagranie z kamery to bylby jakis dowod na
    predkosc rzeczywista ... ale wtedy odpowiednie urzedy i tak
    zlekcewaza, a w razie czego wysle sie radar do GUM i wroci z urzedowym
    zaswiadczeniem, ze dobrze mierzy :-)

    J.