  • Data: 2002-02-11 20:16:39
    Temat: Re: A może Neostradą?
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar \"Thanatos\" Matkowski wrote:

    > Witam!
    >
    > Jako że sprzyrzyło mi się płacenie dość wysokich rachunków za telefon, co
    > jest bolączką każdego chyba modemiarza, mam zamiar w najbliższym czasie
    > zainstalować sobie jakieś w miarę normalne łacze. Najpierw myślałem o SDI,
    > ale ostatnio wypatrzyłem w ofercie tepsy usługę Neostrada. I tu dochodzimy
    > do sedna - czy ktoś z Was miał już z nią jakieś doświadczenia? Bo z wierzchu
    > wygląda całkiem sympatycznie - 256 kbps down/64 up, dynamiczny IP, kosztuje

    To zależy... ;-)

    Jeśli chcesz głównie oglądać WWW, czasem coś ściągnąć itp to ciasny
    kanał zwrotny nie boli tak bardzo. Jeśli chcesz coś wysyłać to już
    gorzej.

    I pozostaje pytanie czy wprowadzą limity transferu, bo jeśli tak, to
    Neostrada stanie się nieopłacalna i straci główną zaletę - stałą opłatę.

    Mnie - na razie - pasuje. Z drugiej strony, specjalnego wyboru nie
    miałem, albo Neo albo modem. Modem wychodził mi na 350, więc...

    PS.
    Mój wniosek o SDI lezy już trzeci rok. Widać wygodnie mu w szafie...

    --
    I think I'm a clone now | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
    there's always two of me |