  • Data: 2002-02-17 15:14:41
    Temat: Re: A może Neostradą?
    Od: "Roman Trylski" <t...@p...plWYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    > instalacyjną ok. 500 zł). Jak to mi się sprawdzi, oczywiście natychmiast
    rezygnuję z neostrady, bo ta cena jest chora.

    Wszystko super. A opłata karna za rezygnację? Trzy miesięczne abonamenty
    czyli 800PLN.
    Umowę najwcześniej mogłeś podpisać pod koniec września, więc okres
    "ochronny" kończy Ci się najwcześniej za 7 miesięcy... Ja miałem również
    taki dylemat. Do bloku (również centrum Wawy) miał wejść AsterCity.
    Zapowiadali na koniec 2001 roku. Nie instalowałem dlatego Neo, bo czekałem.
    W grudniu okazało się (po raz kolejny), że z AC nici - wtedy zainstalowałem
    sobie Neo i .. żałuję czekałem od początku października i wydawałem kasę na
    dialup w internetii.
    Jeśli pod koniec roku wejdzie AC, to zmienie na AC, ale nic na siłę.

    RT