  • 31. Data: 2011-01-30 21:44:25
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie nie - tobie zalezy zeby drogo kijowke sprzedac :-P

    Znaczy że drożej od powiązanych sznurkami przystanków, które ściąga się do
    Polski, więc często wyznaczają ceny za które idzie sprzedać również
    samochody?
    No to chyba logiczne, że wolałbym sprzedać w cenie samochodu, a nie
    przystanku.

    > Coz chcesz, od tego nie uciekniesz.

    Co nie znaczy że muszę to akceptować, czy wręcz popierać i że musi mi się to
    podobać.

  • 32. Data: 2011-01-30 21:45:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Taaak, było fantastycznie, zamiast 10-cio letnim audi ludzie jeździli 20-
    > letnimi poldonami...

    Odwrotnie - zamiast 20 letnim autami jeździli 1/10 ilościowo 10 letnich
    polonezów.
    Tak - dokładnie to uważam za lepiej.

  • 33. Data: 2011-01-30 21:46:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze dobrze, po prostu uznales, ze samochod moga posiadac tylko ci
    > ktorzy zrobia tyle co Ty

    Nie, tego też nie było W ŻADNYM rozważaniu.
    Nie bardzo rozumiem, po co w każdym zdaniu koniecznie musicie nakłamać?

  • 34. Data: 2011-01-30 21:51:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > A co do auta o którym piszecie, a które ma się do tematu jak pięść do
    > nosa,

    Ma tyle samo wpsolnego co import do problemow z utylizowaniem wrakow...

    --
    Picasso

  • 35. Data: 2011-01-30 21:52:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 21:46, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, tego też nie było W ŻADNYM rozważaniu.
    > Nie bardzo rozumiem, po co w każdym zdaniu koniecznie musicie nakłamać?

    Czemu naklamac?
    Ciebie stac na nowe, raczej niskiej klasy, wiec inny czlowiek musi miec
    mniej wiecej tyle kasy na samochod co Ty, bo przeciez starego zlomu
    powyzej 5 lat nie powinno sie kupowac.
    Czyli wychodzi na to, ze biedniejsi od Ciebie nie powinni posiadac
    samochodu, tylko Tobie rowni zarobkami, lub bogatsi.
    Zreszta sam kiedys pisales, ze bardzo by Ci taki uklad pasowal, bo by
    mniej samochodow na drogach bylo czy jakos tak :>

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2011-01-30 21:54:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > XJ220 w tej grupie. Dramat.

    DeLorean... pomalowany na czerwono! :?

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2011-01-30 21:55:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ma tyle samo wpsolnego co import do problemow z utylizowaniem wrakow...

    Twoim zdaniem.

  • 38. Data: 2011-01-30 22:05:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czemu naklamac?

    No nie wiem właśnie.

    > Ciebie stac na nowe, raczej niskiej klasy,

    Nie tylko mnie.
    Tyle że ja, w odróżnieniu od niektórych, co to wolą 15 letnie BMW od nowego
    Seicento w tej samej cenie, nie muszę przed nikim zadawać szyku samochodem,
    ani nic nim sobie powiększać.

    Więc może to nie ze mną jest problem, tylko z tymi co muszą?

    >bo przeciez starego zlomu powyzej 5 lat nie powinno sie kupowac.

    I znowu łżesz jak pies, wymyślając na poczekaniu dyrdymały.
    Zacznij się posługiwać cytatmi, skoro przywoływanie czyjegoś zdania z
    pamięci Ci nie wychodzi.

  • 39. Data: 2011-01-30 22:14:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Mniej więcej takie, jak podaż złomu z jej brakiem.

    Ale z tego co piszesz, to zamiast sprowadzac zuzyte maja kupowac nowe.
    Jaka roznica dla recyklingu czy zmieni zuzyte na zuzyte czy na nowe?

    Sam import nie ma najmniejszego wplywu na problemy opisane w artykule.
    A najsmieszniejsze sa argumenty o szarej strefie i Allegro - oczywiscie nikt
    nie ma pojecia jak temu zaradzic a namierzenie "szarakow" jest banalnie
    proste - tylko trzeba chciec!

    Kazdy kij ma dwa konce - nie napisali o tym ilu ludzi zyje z rozbierania i
    odsprzedazy uzywanych czesci i nikt nie zadal sobie trudu aby policzyc jakie
    korzysci z tego wynikaja dla srodowiska, no ale to ewidentnie nie jest w
    konwencji atykulu wiec po co o tym pisac...

    --
    Picasso

  • 40. Data: 2011-01-30 22:18:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale z tego co piszesz, to zamiast sprowadzac zuzyte maja kupowac nowe.

    Nic takiego nie pisałem.
    To Wy sobie bzdury dopowiadacie.

    > Jaka roznica dla recyklingu czy zmieni zuzyte na zuzyte czy na nowe?

    Zasadnicza.
    Nowych kupi się mniej, więc i siłą rzeczy starych mniej pójdzie do lasu.

    > Kazdy kij ma dwa konce - nie napisali o tym ilu ludzi zyje z rozbierania i
    > odsprzedazy uzywanych czesci

    Ważne ilu z nich nigdy nie popełniło żadnego przestępstwa/oszustwa podczas
    tego procederu.
    To samo dotyczy handlarzy samochodową starzyzną.
    Obstawiam coś koło 0%.

    W związku z tym naprawdę - interesy branży przestępczej nie są czymś, co
    moim zdaniem należy chronić.
    A wręcz przeciwnie.