  • 21. Data: 2011-01-30 17:05:17
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 16:59:51 +0100, Cavallino wrote:

    >Między innymi.
    >Przecież nigdy nie protestowałem, przed sprowadzaniem aut w normalnym stanie
    >technicznym, np. za średnią cenę z rynku danego kraju np. Niemiec.

    Nie nie - tobie zalezy zeby drogo kijowke sprzedac :-P

    A tu sie nie da - lada moment nam przyp* za angliki i kijanka nie
    bedzie wiele warta. Nowe auto musi kosztowac :-P

    >Jak to przerabialiśmy, to było 100 razy lepiej niż teraz.

    Coz chcesz, od tego nie uciekniesz. Najwyzej kupi ktos nowe polo i
    bedzie 20 lat splacal kredyt.

    J.

  • 22. Data: 2011-01-30 17:07:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Jak to przerabialiśmy, to było 100 razy lepiej niż teraz.

    Taaak, było fantastycznie, zamiast 10-cio letnim audi ludzie jeździli 20-
    letnimi poldonami...

  • 23. Data: 2011-01-30 17:14:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-30 12:22, Cavallino pisze:
    > Jak w temacie.
    > Przynajmniej mniej na ulicach, za to więcej po lasach.
    >
    > Jeszcze jedna polska "korzyść" z masowego importu ich z zachodu - nie
    > zdawałem sobie sprawy, że ta patologia ma takie rozmiary.
    > Ale co tu się dziwić - handel używanymi samochodami, od regularnej
    > działalności przestępczej, różni tylko nazwa.
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,8992899,Autohosp
    icjum___raport_o_uzywanych_samochodach.html?as=1&sta
    rtsz=x

    Moze niech wróci komuna, wystrzelmy pare rakiet w kierunku zachodu, maly
    zamach, na koniec zbudujemy zasieki i nie pozwolimy zeby jakiekolwiek
    towary do nas przychodzily? Dlaczego ktos ma miec prawo wyboru? Niech
    kupuje nasze, polskie, gowno bo gowno, ale nowe... Aaaa zapomnialem -
    naszego polskiego przemyslu motoryzacyjnego juz nie ma (a to co bylo
    ciezko nazwac przemyslem)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2011-01-30 17:34:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:36, Cavallino pisze:

    > Kłamstwo.
    > Nigdy nie bylo słowa "tylko".

    Dobrze dobrze, po prostu uznales, ze samochod moga posiadac tylko ci
    ktorzy zrobia tyle co Ty lub wiecej, innym sie nie nalezy :>
    Dziwne tylko, ze nie pomyslales, ze znajdzie sie taki co zrabia wiecej
    niz Ty i moze miec dokldnie to samo podejscie co Ty do tego tematu
    (wtedy to Ty musialbys dymac na autonogach).

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2011-01-30 17:38:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:49, J.F. pisze:

    > oleje moze i faktycznie w
    > glebe, choc Orlen skupuje.

    Oleje skupuja bardzo chetnie, a niektorzy przepracowany olej
    wykorzystuja do ogrzewania, w ziemie olej leje tylko debil.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2011-01-30 18:43:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ale co tu się dziwić - handel używanymi samochodami, od regularnej
    > działalności przestępczej, różni tylko nazwa.

    ale gdzie tu 'handel używanymi samochodami'

    Czy Ty wiesz co piszesz, czy już naprawde padło Ci oczy i na siłe szukasz
    sensacji oczerniającej handel samochodami?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 27. Data: 2011-01-30 19:33:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 14:08, to pisze:

    > Zachęcanie do złomowania aut i kupowania nowych jest bzdurą, która nie ma
    > nic wspólnego z ekologią. Zacieranie sprawnych silników jest jeszcze
    > większą bzdurą, bo po co niszczyć coś, co można by sprzedać i użyć w
    > innym aucie?

    Po to, by lobby producentów mogło zarobić to, co wydało na sponsorowane
    "ekologiczne" ustawy.

  • 28. Data: 2011-01-30 19:40:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 14:50, P_ablo pisze:

    > Samymi zakazami nie spowodujesz, ze nagle Polaka zacznie byc stac na
    > auto z salonu.

    Wiesz, ja w sumie w salonie nie chciałbym niczego kupować... Lubię
    gadżety ale jako gadżety - samochód dla mnie musi być przede wszystkim
    trwały, funkcjonalny i prosty (i tani) w konserwacji.

    Bez nadmiaru przemądrzałych komputerów, które np. nagle uznają, że
    należy przejść w tryb awaryjny silnika.

    Aktualnie chodzi mi po głowie zakupienie ramy do popularnych komponentów
    i złożenie czegoś swojego (tylko te cholerne procedury...).

  • 29. Data: 2011-01-30 20:32:02
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,8992899,Autohosp
    icjum___raport_o_uzywanych_samochodach.html?as=1&sta

    Za to w Dubaju niby mniej? I stać ich na nówki?
    http://thethrottle.com/2011/01/19/abandon-cars-all-y
    e-who-enter-dubai-35-photos/

    Skrócony link, bo pewnie się złamie:
    http://tinyurl.com/47cs5uq

  • 30. Data: 2011-01-30 21:35:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-30 20:32, BQB pisze:

    icjum___raport_o_uzywanych_samochodach.html?as=1&sta
    rtsz=x

    > Za to w Dubaju niby mniej? I stać ich na nówki?
> [...]

    XJ220 w tej grupie. Dramat.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl