  • 41. Data: 2011-01-30 22:33:32
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Odwrotnie - zamiast 20 letnim autami jeździli 1/10 ilościowo 10 letnich
    > polonezów.
    > Tak - dokładnie to uważam za lepiej.

    No cóż, człowiek inteligentny rozumie, dlaczego tak NIE JEST lepiej,
    skoro Ty nie rozumiesz, to dalsza dyskusja jest bezcelowa.

  • 42. Data: 2011-01-30 22:37:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > No cóż, człowiek inteligentny rozumie, dlaczego tak NIE JEST lepiej,

    Jeśli masz na myśli siebie, to znowu trafiłeś kulą w płot.

  • 43. Data: 2011-01-30 22:39:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-30 21:54, Karolek pisze:

    > DeLorean... pomalowany na czerwono! :?

    W ogóle - POMALOWANY?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2011-01-30 22:58:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Jeśli masz na myśli siebie, to znowu trafiłeś kulą w płot.

    :-)

  • 45. Data: 2011-01-30 23:19:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 22:05, Cavallino pisze:

    > Nie tylko mnie.

    Oczywiscie.

    > Tyle że ja, w odróżnieniu od niektórych, co to wolą 15 letnie BMW od
    > nowego Seicento w tej samej cenie, nie muszę przed nikim zadawać szyku
    > samochodem, ani nic nim sobie powiększać.

    ROTFL.
    Tak to sobie tlumacza Ci co kupuja nowe seicento wlasnie :>
    Musisz jednak zrozumiec, ze to nie ma nic wspolnego z szykiem czy
    przedluzaniem.

    > Więc może to nie ze mną jest problem, tylko z tymi co muszą?

    Z Toba.
    Chcesz komus dyktowac jak ma postepowac i wydawac swoje pieniadze.
    Nie rob tego, kazdy ma wlsny mozg i sobie sam decyduje co, gdzie i za
    ile kupi.

    > I znowu łżesz jak pies, wymyślając na poczekaniu dyrdymały.
    > Zacznij się posługiwać cytatmi, skoro przywoływanie czyjegoś zdania z
    > pamięci Ci nie wychodzi.

    Eee tam nie chce mi sie szukac.
    Kazdy kto siedzi tu dluzej wie jakie masz na ten temat zdanie.
    O, ale tu masz ciekawy cytat z dyrdymalami "Odwrotnie - zamiast 20
    letnim autami jeździli 1/10 ilościowo 10 letnich polonezów.
    Tak - dokładnie to uważam za lepiej. "
    I jak widzisz gowno prawda, bo jakos ludzie nie jezdza teraz 20 letnimi
    autami, a wrecz odwrotnie.
    Za to jeszcze 15 lat temu to wlasnie jezdzily polskie 20 letnie trupy,
    drutowane jak tylko sie da bo na nic innego ludzi nie bylo stac.

    --
    Karolek

  • 46. Data: 2011-01-30 23:21:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > W ogóle - POMALOWANY?!?

    Dokladnie tak, tylko nie wiem w jakim celu :/
    http://thethrottle.com/2011/01/19/abandon-cars-all-y
    e-who-enter-dubai-35-photos/abandoned-dubai-31/

    --
    Karolek

  • 47. Data: 2011-01-30 23:36:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > ROTFL.
    > Tak to sobie tlumacza Ci co kupuja nowe seicento wlasnie :>

    Jasne, tłumaczą sobie tak, a uważają zupełnie inaczej i tylko sobie na złość
    nie kupują wymarzonego, nastoletniego, niemieckiego bolidu, tylko SC.

    No chyba że nie rozumiesz różnicy "tak to sobie tłumaczą" a "tak właśnie
    uważają".
    Zresztą - na pewno nie rozumiesz, tak jak większości rzeczy na świecie.

    > Z Toba.

    Ja nie muszę, więc nie ze mną.

    > Chcesz komus dyktowac jak ma postepowac

    Bzdura.
    I zresztą vice versa - to zwolennicy starzyzny chcieliby swojego na
    wierzchu.

    > Eee tam nie chce mi sie szukac.

    To przestań łgać.
    Nie podcinałbym przecież gałęzi na której siedzę, zabraniając odkupowanie
    ode mnie samochodów po kilku latach.

    > Kazdy kto siedzi tu dluzej wie jakie masz na ten temat zdanie.

    Ale na jaki temat?
    5 letnich aut?
    Nie przypominam sobie żebym coś do nich miał.
    A jeśli nie widzisz różnicy, między 5 letnim samochodem, a 15 letnim złomem,
    to już nie mój problem.

> [...]
    > Tak - dokładnie to uważam za lepiej. "
    > I jak widzisz gowno prawda, bo jakos ludzie nie jezdza teraz 20 letnimi

    Jasne.
    Nikt a nikt, nie jeździ 20 letnim samochodem.
    Widać ci, co to ich na drogach widuję, to są kosmici.

  • 48. Data: 2011-01-30 23:40:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-30 14:08, to pisze:

    > Zachęcanie do złomowania aut i kupowania nowych jest bzdurą, która nie ma
    > nic wspólnego z ekologią.

    Ale ma z ekonomią. Przynajmniej w kraju takim jak USA.
    Czyli kraj który ma własny, ogromny przemysł motoryzacyjny pogrążony w
    recesji.

    Chociaż z tym zacieraniem silników opisanym w artykule, to też taka "tyż
    prawda"
    Można kupić samochody z USA, na każdym stopniu wycofania od sprawnych,
    przez "salvage" (czyli naprawę nieopłacalną), po "total loss" (czyli
    nienaprawialne) i jakoś "obowiązkowo" pozacieranych silników nie mają.

    Widocznie był jakiś taki program pompowania publicznej kasy w
    nierentowne fabryki samochodów i tak to wyglądało.
    A 680tys samochodów w kraju takim jak USA znaczy, że popularność akcji
    była znikoma.

    > Zacieranie sprawnych silników jest jeszcze
    > większą bzdurą, bo po co niszczyć coś, co można by sprzedać i użyć w
    > innym aucie?

    Chodzi tylko i wyłącznie o fakt wyprodukowania nowego.
    Równie dobrze można było zrobić tak żeby rząd te pieniądze po prostu
    przelał na konta tych fabryk.
    Tyle że na niedawnym przykładzie banków wiedzieli, że firma taki
    podarunek "przepije", więc wymyślili że lepiej będzie nienaturalnie
    stymulować popyt przez wręczenie pieniędzy właścicielowi pojazdu tylko
    za to że postanowił swój stary pojazd zniszczyć.

    I kluczowe jest to, że go się niszczy, a nie rozbiera.
    Ponowne użycie części to działanie przeciwko producentowi nowych
    samochodów i części do nich, a to pomoc producentom była celem akcji.

  • 49. Data: 2011-01-30 23:43:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Ponowne użycie części to działanie przeciwko producentowi nowych
    > samochodów i części do nich, a to pomoc producentom była celem akcji.

    Dokładnie.
    I taka akcja ma sens, bo kraje żyją z fabryk samochodów, a nie tysięcy
    drobnych oszustów trudniących się akurat w danym momencie rozbieraniem
    starych aut i handlem nimi.

  • 50. Data: 2011-01-30 23:45:36
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-30 22:18, Cavallino pisze:

    > Ważne ilu z nich nigdy nie popełniło żadnego przestępstwa/oszustwa
    > podczas tego procederu.
    > To samo dotyczy handlarzy samochodową starzyzną.
    > Obstawiam coś koło 0%.
    >
    > W związku z tym naprawdę - interesy branży przestępczej nie są czymś, co
    > moim zdaniem należy chronić.
    > A wręcz przeciwnie.

    Wyjezdzales kiedykolwiek na urlop dluzszy niz 3 dni??? A meldowales sie
    w miejscu pobytu na urlopie? Nie? To zlamales prawo! Jestes takim samym
    przestepca jak ci, co zyja z rozbierania aut na czesci!

    --
    venioo
    GG:198909