    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A jednak się da...
    Date: Fri, 15 Jul 2011 12:35:24 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2011-07-14 19:26, J.F pisze:
    >Ty się śmiej - prezes firmy, w której pracowałem dawno temu
    >przejechał
    >worek foliowy, jesienią, w deszczu, po 20... Okazało się, że to nie
    >worek foliowy, a nawalony robol z okolicznego składu budowlanego
    >(albo
    >budowy).

    I co - nie postawili nawet zarzutow ?

    Tylko ze na to sa orzeczenia SN, a ktos zna takowe uniewinniajace w
    razie zaskoczenia gololedzia ?

    >Fortepian, zapomniałeś o fortepianie.

    Fortepian to jest ta przyslowiowo zdarzenie graniczace z
    niemozliwoscia.
    A sliska droga w zimie to cos powszechnego :-)

    >Jak trafnie określiłeś - "ktorych obecnosci nalezy sie spodziewac".
    >Dziwnym trafem wszyscy rzeczoznawcy (3 ekspertyzy) zasadniczo
    >wykluczyli winę prowadzącego pojazd - w zasadzie jednoznacznie
    >stwierdzili, że obowiązków swych dopełnił. Dziwnie zbieżne były
    >te opinie. Co jak co, ale przy tak jednoznacznych opiniach to ja
    >jednak uwierzę biegłym.

    Bieglym wierzyc ? Poczytaj kilka opinii :-)

    >No, ja też i nawet nie jeden raz. Nawet zdarzyło mi się zjechać na
    >pobocze, ponieważ nie dało się zwyczajnie jechać. Lokalne lodowiska
    >też miałem okazję spotkać.

    A jakbys nie tylko spotkal ale jeszcze sie poslizgnal to co - nalezalo
    sie spodziewac, czy dopelniles wszystkich swoich obowiazkow ?

    >Taaa, teoria spiskowa. Kto tutaj płaci za opinię?

    Pewnie jak zwykle dziennikarze cos pop*, bo zazwyczaj za pierwsza
    placi prokurator, za druga oskarzony, a za trzecia sad :-)

    Skoro juz pierwsza byla pozytywna, to po co jeszcze dwie ? :-)

    J.