-
Data: 2015-10-28 12:02:24
Temat: Re: A jednak piesi ...
Od: "HubertO" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl...
> On 27.10.2015 17:37, Zenek Kapelinder wrote:
>> Jadący pojazd nie ma z tym nic wspólnego. Pieszemu nie wolno wtargnąć
>> nawet jak nic nie jedzie.
>
> Dalej HubertO uważasz, że dla wszystkich jest to jasna kwestia:)
>
> Shrek
Trudno oczekiwać żeby wszystko było jasne dla wszystkich.
Samo zachowanie szczególnej ostrożności już będzie powodem do dyskusji.
Był projekt Bublewicz w którym pieszy oczekujący ma pierwszeństwo.
Ten projekt też nie dla wszystkich byłby jasny.
Ten zapis "czy kierujący ustępuje pierwszeństwa" dla wielu pieszych
mógłby być niejasny.
Albo wielu kierowców nie wiedziałoby "czy pieszy oczekuje na możliwość
wejścia na przejście".
Więc jaki zapis byłby całkowicie jasny dla wszystkich, według Ciebie ?
Z projektu Bublewicz :
1b. Przed wejściem na przejście dla pieszych, pieszy jest obowiązany
zatrzymać się i upewnić, czy kierujący pojazdem ustępuje mu
pierwszeństwa.";
1a. Pieszy oczekujący na możliwość wejścia na przejście dla pieszych ma
pierwszeństwo przed pojazdem, z wyjątkiem tramwaju.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 12:42 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 16:52 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 18:55 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 18:57 Shrek
- 28.10.15 19:01 Shrek
- 28.10.15 19:03 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:03 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 20:27 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:44 Shrek
- 28.10.15 20:59 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:15 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 21:25 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:29 J.F.
- 28.10.15 21:37 Shrek
- 28.10.15 21:45 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=