-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Tue, 27 Oct 2015 18:13:56 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <n0obci$9i9$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n03bu4$ce9$1@node1.news.atman.pl>
<ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>
<n04hl5$jdb$1@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<n0n8vk$1vb$1@node1.news.atman.pl> <n0o3dl$1d1$2@node2.news.atman.pl>
<n0o5ob$44b$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1445966034 9801 109.173.179.149 (27 Oct 2015 17:13:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2015 17:13:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <n0o5ob$44b$1@node2.news.atman.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 151025-2, 25.10.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571103
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.10.2015 o 16:37, Czesław Wiśniak pisze:
> W dniu 27.10.2015 o 15:57, Cavallino pisze:
>> W dniu 27.10.2015 o 08:26, Czesław Wiśniak pisze:
>>>
>>>>> On 26.10.2015 23:35, HubertO wrote:
>>>>>> Jest bardzo jasno napisane : "pieszy ma pierwszeństwo na przejściu".
>>>>>> Czy jest jeszcze jakiś przygłup, który tego nie rozumie ?
>>>>>
>>>>> Kierowcy, policjanci, a nawet biegli sądowi czy sędziowie.
>>>>
>>>> Dlaczego ? Rozumieja i stosuja.
>>>> Tylko nie jest wystarczajaco jasne dla pieszych zapisane "pieszemu nie
>>>> wolno wtargnac na przejscie bezposrednio przed jadacy pojazd".
>>>
>>> Bezpośrednio czyli ile ?:)
>>
>> Tyle żeby zmusić kierowcę do awaryjnego hamowania.
>> A już zwłaszcza nieudanego.
>
> A skąd wiesz, że hamował "awaryjnie"?:)
Zazwyczaj pisk opon słychać dość dobrze, w niektórych autach włączają
się nawet awaryjne w takim przypadku.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.15 18:21 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 12:02 HubertO
- 28.10.15 12:42 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 16:52 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 18:55 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 18:57 Shrek
- 28.10.15 19:01 Shrek
- 28.10.15 19:03 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:03 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 20:27 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:44 Shrek
- 28.10.15 20:59 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:15 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 21:25 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:29 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=