  • 31. Data: 2009-07-31 07:53:18
    Temat: Re: A jednak na taka bzdure nikt z nas nie wpadl
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na podstawie...?

    Jeśli prawo danego kraju tego nie reguluje (upraszczając: zakaz noszenia
    kominiarki na stadionie) to wystarczy chyba odpowiedni zapis w
    regulaminie imprezy.

    --
    Mirek

  • 32. Data: 2009-07-31 08:32:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    John Smith pisze:

    > Jeśli prawo danego kraju tego nie reguluje (upraszczając: zakaz noszenia
    > kominiarki na stadionie)

    ?????????????

    > to wystarczy chyba odpowiedni zapis w
    > regulaminie imprezy.

    Nie wystarczy - klauzula niedozwolona w umowie cywilnej.

  • 33. Data: 2009-07-31 09:11:42
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie wystarczy - klauzula niedozwolona w umowie cywilnej.

    Czyli podobny zapis tutaj jest nieważny? :
    http://www.lkslodz.com.pl/klub,bezpieczenstwo

    --
    Mirek

  • 34. Data: 2009-07-31 23:02:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    John Smith pisze:

    > Czyli podobny zapis tutaj jest nieważny? :
    > http://www.lkslodz.com.pl/klub,bezpieczenstwo

    Zasadniczo nieważny. Oczywiście pozostaje kwestia, jak to będzie w
    praktyce ;) ale jeśli chodzi o prawo, to jest to kompletnie nieważne i
    niemożliwe do legalnego egzekwowania, zwłaszcza w chłodniejsze dni
    (zwykła kurtka z futrzastym kapturem, szalik i już jesteś "zamaskowany"
    - a za przeziębienia chyba nie zamierzają płacić odszkodowań).

  • 35. Data: 2009-08-10 07:09:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan pisze:

    > Jeszcze chwilka i sprzętowo będziemy mieć
    > połączenie z centralną bazą twarzy. Wtedy
    > będziemy mieli pełną jasność, i to nie
    > pomroczną.

    od razu linki do profili NK ;)

    A powaznie, to brakuje mozliwosci, aby przy wywolywaniu zdjecia mozna
    bylo wskazac, ktore dane z EXIF maja sie nadrukowac na tyle zdjecia. Z
    tego co widze maszyny wpisuja tam tylko nazwe pliku, a ja bym sobie
    sporo rzeczy chcial wpisac, np jaki obiektyw ogniskowa przyslona iso, z
    lampa czy bez itp itd
    Marx