  • Data: 2009-07-28 12:46:51
    Temat: Re: A jednak na taka bzdure nikt z nas nie wpadl
    Od: "gebi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1or09ikhwmba3.dlg@kapselek.net...
    > Może się sprawdzi jako narzędzie dla policji?
    > Każdego obfotografują, a potem jak znów będzie niegrzeczny i będą go
    > szukać, to zamiast zapamiętywania rysopisu będą biegać po mieście i focić
    > wszystkich, aż aparat kogoś dopasuje i wtedy cap! :)
    Może nie biegać i focić, ale może wystarczy postawić kamerkę np. na stadionie i
    wyłapywać co gorliwszych "kibiców"? Zawsze mnie zastanawiało dlaczego można się
    zachowywać spokojnie na meczu np. siatkówki, a przy piłce nożnej ludzie dostają
    małpiego rozumu...

    Z tą kamerką i rozpoznawaniem twarzy to jakieś pięć lat temu zarzuciłem taki
    pomysł napisania programu rozpoznającego twarze i identyfikującego pracowników
    firmy, którzy przychodzili do naszego biura. Po prostu w pewnym okresie była tak
    duża rotacja pracowników, że nie byliśmy w stanie wszystkich zapamiętać z
    imienia i nazwiska.