  • 51. Data: 2012-02-05 19:37:07
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-05 19:07, Artur Maśląg pisze:

    > Litości - producent doskonale wie co to są depresatory itd.

    Ale zakaz jest dość ogólny, a więc asekuracyjny, za to producent depresatora
    w swojej instrukcji pisze, że można śmiało lać. To która instrukcja ważniejsza?
    Użytkownik chyba sam tego nie rozstrzygnie, no bo jakże?
    Tak bez instrukcji rozstrzygania sprzeczności w instrukcjach...?

    > Wiesz, tak naprawdę zdecydowanie wolę kupić samochód używany przez
    > osobę, która się trzyma zaleceń producenta

    Kupić - tak, bo innym nie ufam, ale sobie owszem ;)

  • 52. Data: 2012-02-05 19:54:06
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 18:47, Maciek wrote:

    > Ja tego nie moge powiedziec. Skrzynia przy minus 20 stopniach chodzi mi jak
    > w traktorze i potrafi zgrzytnac. Olej mam wlany rok temu, zgodny z
    > zaleceniami producenta...

    Wlaśnie w drugim wymieniłem olej w skrzyni, bo zaniepokoiło mnie jej
    zachowanie w tych warunkach - podejrzany opór. Jutro, po nocy, się okaże.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 53. Data: 2012-02-05 20:05:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale zakaz jest dość ogólny, a więc asekuracyjny, za to producent
    > depresatora
    > w swojej instrukcji pisze, że można śmiało lać. To która instrukcja
    > ważniejsza?

    Wiesz, w samochodzie względnie nowym to zdecydowanie producenta
    samochodu. Masz różne assistance, wymagania itd. Samemu lepiej
    nie kombinować, szczególnie jak się nie zna szczegółów. Zresztą
    bądźmy szczery - ile osób ma pojęcie jak w ogóle wygląda układ
    zasilania, czy na jakiej zasadzie to wszystko działa?

    > Użytkownik chyba sam tego nie rozstrzygnie, no bo jakże?
    > Tak bez instrukcji rozstrzygania sprzeczności w instrukcjach...?

    Użytkownik nie bardzo ma co rozstrzygać.

    > Kupić - tak, bo innym nie ufam, ale sobie owszem ;)

    Pominąłeś dużo w tym co napisałem i taki Ci gówniany
    wniosek się pojawił.