  • 11. Data: 2012-02-04 09:21:30
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet
    > maja fabryczne grzalki w chlodnicy.

    Kumpel miał Lade, to też paliła od kopa. Do tego grzala tak ,ze w obcnych
    temp mozna bylo w podkoszulku jezdzic.
    Natomiast moje autko dzis poleglo ( -24C ). Ale to tylko wina rozrusznika.
    Dzis juz sie chyba autmat calkiem skonczyl. Mam juz drugi, ale za zimno na
    wymiane, a dostep jest troche lipny. A jeszcze wczoraj przy -18 zapalilo,
    mimo, że rozrusznik ciezko krecil.

  • 12. Data: 2012-02-04 09:54:35
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    I tam, poldas z 6 letnim aku pali bez gadania.

    --
    JK

  • 13. Data: 2012-02-04 10:08:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 23:18:01 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ciekawe, mój ford zapala od kopa...

    Twoj to w ogole jest ewenement, ale drugiego takiego nie ma, wiec trzeba
    sie ratowac ładami i zaporozcami.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2012-02-04 11:20:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 10:08:43 +0100, Maciek napisał(a):

    > Twoj to w ogole jest ewenement, ale drugiego takiego nie ma, wiec trzeba
    > sie ratowac ładami i zaporozcami.

    To jest mój drugi ford....

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2012-02-04 12:26:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 11:20:50 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > To jest mój drugi ford....

    Wiem, pierwszy stoi w Sevres jako wzorzec samochodu :>

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2012-02-04 12:37:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 09:21:30 +0100, tor napisał(a):

    > Kumpel mia? Lade, to te? pali?a od kopa. Do tego grzala tak ,ze w obcnych
    > temp mozna bylo w podkoszulku jezdzic.

    W moim Mondeo ogrzewanie jest bardzo wydajne, choc trzeba poczekac z 5
    minut, zeby zaczelo dzialac, ale to chyba norma.

    Problemem jest, jak sie okazalo, zapalanie przy bardzo silnym mrozie. Przy
    gruncie znow bylo dzis okolo -25 st. i objawy takie same, jak wczoraj -
    pare minut krecenia z kaszlem i dymkiem i dopiero potem odpalil, ale z
    dziwnym wysokim tonem przez pierwsze 2-3 sekundy (pompa oleju nie dala
    rady?).

    Podejrzewam, ze winny moze byc elektrozawor instalacji LPG. Jesli jutro
    rano Ford znow nie bedzie chcial ruszyc, to poleje zawor wrzatkiem...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2012-02-04 13:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 12:37:26 +0100, Maciek napisał(a):

    > W moim Mondeo ogrzewanie jest bardzo wydajne, choc trzeba poczekac z 5
    > minut, zeby zaczelo dzialac, ale to chyba norma.

    W moim tez. Ale to nie jest oszczedny diesel. Tzn diesel jest :-)
    Sierra tez miala ogrzewanie znakomite, za wyjatkiem okresu gdy jej
    termostat padl.

    J.

  • 18. Data: 2012-02-04 14:48:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 13:13:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > W moim tez. Ale to nie jest oszczedny diesel. Tzn diesel jest :-)

    Czyzby jakis starszy merc?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2012-02-04 15:30:27
    Od: pwz <p...@o...eu>

    On Fri, 3 Feb 2012 12:31:59 +0100
    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Akumulator nowy, kable i swiece nowe, filtry nowe, paliwo wielokrotnie
    > sprawdzone i co?
    (...)

    Dacia Logan MCV - góry, w nocy i nad ranem -32/33 st. C. Zapaliła za 1. razem, żeby
    nas dowieźć pod wyciąg. Sąsiad pół godziny wcześniej musiał próbować odpalać a potem
    rozgrzewać jakiegoś diesla 4x4...

    --
    pwz <p...@o...eu>

  • 20. Data: 2012-02-04 15:37:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 15:30:27 +0100, pwz napisał(a):

    > Dacia Logan MCV - góry, w nocy i nad ranem -32/33 st. C. Zapaliła za 1. razem, żeby
    nas dowieźć pod wyciąg. Sąsiad pół godziny wcześniej musiał próbować odpalać a potem
    rozgrzewać jakiegoś diesla 4x4...

    Ciesze sie Twoim szczesciem :)

    Trudno, zeby Rumuni z ich zimami (w gorach ostrzejsze niz nasze)
    produkowali samochod, ktory nie radzi sobie z mrozem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio