    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?
    Date: Fri, 18 Sep 2009 08:08:04 +0200

    > A mnie przyszło do głowy, że może po prostu należałoby
    > zrezygnować z TV naziemnej i przejść na dystrybucję satelitarną?

    Bardzo ciekawy pomysł. Rozwiązałoby to problem z sygnałem na niektórych
    terenach naszego kraju.
    Moim zdaniem problem jak zwykle leży w prawach autorskich które są
    obecnie absurdalne. To właśnie z ich powodu kiedyś POLSAT zaczął kodować
    na satelicie jak jeszcze to leciało analogowo niektóre filmy. Te same
    filmy naziemnie były odkodowane. Podobnie obecnie. Naziemnie POLSAT
    można oglądać za darmo na satelicie jest zakodowany.
    Po prostu licencja na rozpowszechnianie filmu na terenie kraju jest
    tańsza niż na terenie europy.