    From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A czy ktos moze wie, czy wszystkie hybrydy...
    Date: Tue, 18 May 2010 18:04:03 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 18 May 2010 20:03:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > On Mon, 17 May 2010, Krzysztof Chajęcki wrote:
    >
    > [...FUJI...]
    >
    > Lubię, lubię... matrycę mają nie do przejścia czym innym (oglądałem
    > ichnie starsze hybrydy z SR, celem wyjaśnienia).
    >
    > Ja bym prosił KM A200 z tą matrycą ;) (i być może współczesnym
    > procesorem, jak sądzę odczuwalnie szybszym niż 55s na zapis serii 5 RAW
    > :>)
    > Zakładam, że tryb EXR nie będzie drastycznie inny niż SR
    > (i pewnie pytania dostaniesz).

    też mam taką nadzieję... opisy obiecują coś co "strzyże, goli, pier.... ,
    krawaty wiąże, przerywa ciążę", to znaczy matrycę 12MP, która w
    zależności od zachcianki i potrzeby użytkownika wypluwa albo obraz 12MP
    (HR), 6MP albo o wysokiej dynamice (DR), lub też 6MP wysokiej czułości
    przy niskich szumach. Czyli dla każdego coś dobrego... :)

    Jako że 6MP obrazu wynikowego mi w zupełności wystarcza, podczas zakupu
    S7000 stwierdziłem, że jak fuji wypuści coś w ludzkiej cenie (hybrydę) z
    matrycą super CCD SR dającą obraz wynikowy 6MP, to się o to postaram :-)
    No i jest... :) Co prawda następca tej matrycy, ale wygląda niezwykle
    obiecująco... :D Do tego zoom w końcu ze stabilizacją optyczną. Fakt, że
    konserwatywne fuji tyle zwlekało z wprowadzeniem tego rozwiązania
    sugeruje, że będzie dobrze działać. Bawiłem się w sklepie nie dla idiotów
    zoomem ze stabilizacją w HS10 i byłem w szoku nad jego skutecznością...
    Mnie, osobnikowi o permanentnej trzęsiączce kończyn górnych, który bez
    stabilizacji nie wysuwał nigdy szkła powyżej 150-ciu, wychodziło robienie
    na max ogniskowej (720)!!!!

    > O próbki z kontrastem masz pewne pytania, o "mydło na 200mm" też ;)
    > (no, u Ciebie będzie >400mm)

    jak przetestuję, to na pewno napiszę :-)

    --
    pzdr
    meping