  • Data: 2010-05-18 20:41:04
    Temat: Re: A czy ktos moze wie, czy wszystkie hybrydy...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 May 2010, Krzysztof Chajęcki wrote:

    > Jako że 6MP obrazu wynikowego mi w zupełności wystarcza, podczas zakupu
    > S7000 stwierdziłem, że jak fuji wypuści coś w ludzkiej cenie (hybrydę) z
    > matrycą super CCD SR dającą obraz wynikowy 6MP, to się o to postaram :-)
    > No i jest... :)

    :)
    Właśnie to mnie intryguje - jak bardzo "czasowe" ograniczania
    naświetlania będzie się miało do "prawdziwego" dawania mniejszego
    ładunku (z mniejszego piksela).
    TEORETYCZNIE jest spory plus w postaci możliwości regulacji
    proporcji. Z drugiej strony jest pytanie o "przelewanie"
    ładunku. Ale z trzeciej, jak doświetlanie będzie robione tak
    iż krótszy czas będzie robiony metodą "rear sync" (czyli
    nadmiarowy ładunek będzie "zwarty" przez początek naświetlania),
    wadzić nie powinno.
    Popatrzymy :D

    > zoomem ze stabilizacją w HS10 i byłem w szoku nad jego skutecznością...

    Kilka lat temu to samo pisałem kiedy kupiłem A200: z kategorii
    "dobrze jakby był" przeszedł do "musi być".

    > jak przetestuję, to na pewno napiszę :-)

    :)

    > pzdr

    wzjm, Gotfryd