  • 21. Data: 2012-10-31 14:38:20
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-31 13:23, J.F pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ty to sie lubisz klocic. Rozne miejsca, rozne zachowania, rozne przyczyny.

    Nie, nie lubię ściemniania - najpierw wyciągasz Niemców na
    autostradach, twierdząc że zwolnili (jak w Polsce) z tych samych
    przyczyn (cena paliwa), teraz twierdzisz, że "Rozne miejsca, rozne
    zachowania, rozne przyczyny".

    > No wlasnie - nic nie slyszalem o takiej "nagonce". Ustalic limitu sie
    > nie odwazyli,
    (...)
    > Moze jakas akcja propagandowa byla ... a zwolnili sporo ponizej 130.
    > Teraz jakby przyspieszaja :)

    No to jak - jest "nagonka" na bezpieczeństwo i jazdę z zalecaną
    prędkością czy nie? Może było też parę spektakularnych wypadków
    (nagłośnionych przez media) i jednak dało to efekty? Te opony
    "zimowe" to też im tak przypadkiem wyszły?

  • 22. Data: 2012-10-31 16:35:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >autostradach, twierdząc że zwolnili (jak w Polsce) z tych samych
    >przyczyn (cena paliwa), teraz twierdzisz, że "Rozne miejsca, rozne

    Oj jednak lubisz. W pewnym poscie wymienilem sporo roznych rzeczy.

    (...)

    >No to jak - jest "nagonka" na bezpieczeństwo i jazdę z zalecaną
    >prędkością czy nie? Może było też parę spektakularnych wypadków
    >(nagłośnionych przez media) i jednak dało to efekty?

    No coz - na codzien niemieckiej telewizji nie ogladam, to nie wiem -
    moze cos bylo, moze nie.
    Znajomi Niemcy z racji zawodu duzo jezdza ... nie, oni nie zwolnili, i
    nic nie mowili ze trzeba wolniej :-)

    >Te opony "zimowe" to też im tak przypadkiem wyszły?

    Cholera wie, moze ktos tam policzyl ile to budzet na tym zarobi, a
    moze ile on osobiscie na tym zarobi.

    A byc moze mieli za duzo wypadkow i korkow w zimie, bo jak potrafili
    stac to ja widzialem.
    W kazdym badz razie pierwsze wprowadzenie zimowek widac nie dalo
    pozadanego efektu, bo za drugim razem sformulowali kategorycznie :-)
    A przeciez "nagonke" da sie zrobic i na niewyraznych przepisach, a
    nawet bez przepisow :-)

    J.