  • Data: 2011-10-05 13:49:29
    Temat: Re: A było czytać erratę..
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bawisz się w kustosza?

    Mój wpis jest OT, ale kiedy widzę lub słyszę słowo kustosz, to
    przypomina mi się kawał, który "chodził" na przełomie lat 80/90 po
    oddziale Unimoru w Tczewie (starsi wiedzą, co robił Unimor, a dla
    młodszych informacja, że tczewski oddział robił telewizory :-)).

    Zatem do rzeczy:
    Do Unimoru przyjechała delegacja Japończyków z branży elektronicznej.
    Dyrektor wezwał majstra i kazał mu oprowadzić gości po zakładzie,
    pokazać co i jak produkują. Majster zrobił co dyrektor mu kazał. Po
    wyjeździe japońskich gości dyrektor wezwał majstra i zapytał:
    - I jak przebiegła wizyta? Co goście mówili?
    Na co majster:
    - Wszystko w porządku. Goście oglądali, podziwiali, tylko jednego nie
    rozumiem. Dlaczego oni do mnie "kustoszu" się zwracali?