  • 41. Data: 2019-12-27 13:05:31
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > A co ma statystycznie dobra widocznosc do zamyslenia, zagapienia etc?

    To że statystycznie niewiele ci to pomoże.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2019-12-27 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To że statystycznie niewiele ci to pomoże.

    To ciekawy poglad choc przyznaje ze nie rozumiem twojego toku myslenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 43. Data: 2019-12-27 20:05:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 18:59, Budzik pisze:

    > To ciekawy poglad choc przyznaje ze nie rozumiem twojego toku myslenia.

    Pokazuję i objaśniam. Skoro przytłaczająca większość wypadków na
    przejściach zdarza się przy dobrej widoczności, to ubieranie się w
    choinkowe lampki będzie miało statystycznie przyzerową skuteczność. Tym
    bardziej, że nawet w warunkach ograniczonej widocznosci gówno ci
    świecąca laska pomoże jak mistrzu będzie wyprzedzał na przejściu albo
    jechał szybciej niż widzi.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-12-29 21:39:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-25 14:46, ToMasz wrote:
> [...]
    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

> [...]
    > pójdzie siedzieć.  Między innymi Ty będziesz za to płacił.
    > Natomiast GDYBY staruszek wchodząc na przejście się POROZGLĄDAŁ, mołgłby
    > dostrzec samochód który jedzie z nadmierną prędkością. zbulwersowany
    > mógłby powtarzać jego numer rejestracyjny aż do domu, zadzwonić na
    > policję. funkcojnariusze na podstawie monitoringu 3 ulice dalej, mogliby
    > stwierdzić: 1 PRzekroczył prędkość, 2 nie ustąpił pieszemu. za to należy
    > się 1000zł mandatu, która to kasa może wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa
    > albo być rozdana jako 500+. świat byłby naprawdę lepszy gdyby gość się

    Mandaty za pieniądze?

  • 45. Data: 2019-12-29 21:43:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-25 14:54, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ciekawe ile ty będziesz widział mając 82 lata :) Zaćma, nieostrość,
    > łzawienie, ubytki słuchu, ograniczenia ruchomości kręgosłupa... A żyć
    > trzeba. Nikt żarcia ze sklepu nie przyniesie.

    Na wsiach nie ma przejść.

  • 46. Data: 2019-12-29 21:45:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-25 20:35, andal wrote:

    > jak dorzyjesz starosci (czego kazdemu zycze)
    > to zauwazysz ze patrzysz a nie widzisz

    Z laską by chociaż chodził.

  • 47. Data: 2019-12-30 10:55:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Nie zdążył uciec, to go przejechałem".

    -----

  • 48. Data: 2019-12-30 12:21:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-25 o 01:59, j...@j...org pisze:
> [...]
    przemieściło się o 30
    > metrów, a osobowy mercedes zatrzymał się dopiero po około 100 metrach.

    To teraz będziesz informować o każdym strąconym kręglu?

  • 49. Data: 2019-12-30 12:24:16
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 30, 2019 at 8:22:03 PM UTC+9, robot wrote:
    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

    > To teraz będziesz informować o każdym strąconym kręglu?

    Zabity człowiek to dla ciebie "strącony kręgiel"? Jesteś dnem, wiesz o tym?

  • 50. Data: 2019-12-30 12:31:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Laska powinna być wyciągnięta poziomo, a na końcu laski stalowa parokilogramowa kula.
    Może wtedy kierownicy by się zatrzymywali.
    No przynajmniej mercedesów i niesłużbowych.

    -----