  • Data: 2013-01-10 23:12:28
    Temat: Re: 808 PV vs ONE X
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-10 22:56, uciu wrote:

    > Mam nikona d7000 ale szukam czegoś dodatkowego, bardziej
    > prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

    tutaj narzekaja niestety na czas pracy na jednym ladowaniu:
    http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=22886:re
    cenzja-nokia-808-pureview&option=com_content&Itemid=
    88:52
    po kazdej przesiadce z SGS2 na N8 i powrocie do SGS2 odczuwam wielka
    ulge. Wiem, 808 jest szybsza, mam nadzieje ze o wiele w stosunku do N8.
    Poza tym sklep Nokii przypomina strych cioci Halinki, czasem ktos wrzuci
    tam jakis niepotrzebny karton (np w postaci trailera filmowego) ale nie
    widac juz zadnych uzytecznych nowosci. Trzeba przyjac, ze to co dala
    Nokia plus to co juz jest w sklepie to wszystko i wiecej nie bedzie.