    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 802.22
    Date: Mon, 21 Jun 2010 23:07:53 +0200

    zenek wrote:

    > Chlopie ty najpierw zajrzyj na BandPlan te czestotliwosci nie sa
    > uwolnione dla ISM juz abstrachujac od tego ze sprzet pewnie pojawi sie
    > za 3-4 lata na rynku. Jesli chcesz juz dzis to mozesz
    > kupic karty XR9, XR7
    > ale to jest 802.11 i niedozwolone w polsce.
    > http://www.ubnt.com/xr7

    te abstra-chuje pisze się przez samo h ;-), ale oprócz tego, masz rację. Co
    do dziur, to ich w tej chwili praktycznie nie ma, a nadajników wyłączanych
    na noc też właściwie nie uświadczysz. Jak się wsio zdigitalizuje, to może
    jakieś częstotliwości będą zwolnione, znaczy już się zaczyna conieco
    zwalniać, ale tam powstaje akurat telefonia 4G, czyli właściwie hi-speed
    WWAN, gdzie telefonia będzie over IP. A póżniej będzie DVB-T-HD i znów wsio
    się zapcha.

    Waldek