  • 21. Data: 2010-10-01 15:44:38
    Temat: Re: 8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Robert_J pisze:

    > To w końcu o co Ci bardziej chodziło? ;-)))) A tak poważnie to uważasz
    > że dla PH, który dużo jeździ bo ma klientów w różnych miastach, 80.000
    > km to taka powalająca ilość? Zakładając że pracuje nawet tylko 11
    > miesięcy w roku (urlop), a miesięcznie jeździ tylko przez 20 dni to daje
    > raptem ok. 360 km dziennie. To dużo?

    Nie wiem jak to policzyłeś, ale mi wychodzi, że jeżdżąc 8 miesięcy po
    10tys./miesięcznie wychodzi 500km.

    --
    Piotr Czyż

  • 22. Data: 2010-10-01 15:54:16
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Piotr Czyż wrote:

    > Nie wiem jak to policzyłeś, ale mi wychodzi, że jeżdżąc 8 miesięcy po
    > 10tys./miesięcznie wychodzi 500km.

    Ano własnie :) A nie wiem jak ja to liczyłem, że wyszło 830km dziennie :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 23. Data: 2010-10-01 19:21:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Słabe wrażenie to on robi zwłaszcza jeśli chodzi o wygląd ;-). Oczywiście
    > to rzecz gustu, ale MZ to auto jest szpetne jak noc listopadowa ;-)

    Nawet jeśli, to od tego raczej się nie psuje.
    Od kiepskiego wykonania prędzej.
    Skoro zaoszczędzili na plastiku, to zapewne nie tylko na nim.
    W Ceedzie tych oszczędności nie widać, a kosztują prawie tyle samo.

  • 24. Data: 2010-10-01 19:21:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 11:52:37 +0200, Katanka napisał(a):

    > Mam kolegę, który jest przedstawicielem handlowym. Dostał auto (KIA SOUL) 8
    > miesięcy temu. Jak on moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po Polsce, to jedna

    Normalka. Ja Granadą robiłem tyle w rok, zupełnie prywatnie.

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2010-10-01 19:44:12
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-10-01 11:52, Katanka pisze:
    > Mam kolegę, który jest przedstawicielem handlowym. Dostał auto (KIA
    > SOUL) 8 miesięcy temu. Jak on moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po
    > Polsce, to jedna sprawa, ale druga - to auto jest w rozsypce już
    > praktycznie. No dobrze, jak się to ma do tych 7 lat gwarancji marki KIA?
    > Przeciez za 7 lat to auto będzie na złomie. Jakie jest ograniczenie
    > przebiegu km przy takiej gwarancji?

    Najlepsze auto terenowe/wyścigowe to auto służbowe.

    U mnie rekordzista wyłamał amortyzator z kielicha w 4-miesięcznym
    kangoo. Nie pytajcie jak tego dokonał.

  • 26. Data: 2010-10-01 20:39:01
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    kamil napisać:

    > W BMW to daje +10 do respektu na dzielni, ile w Fabii? ;>

    -250 za piastę z wymianą. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2010-10-01 21:12:06
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli ktoś auto katuje to dobrze, że chociaż 80tyś wytrzymało, jak to mówi
    > pewne stare powiedzenie, najlepsze auto to firmowe auto :)

    Ja swoje nowe firmowe od czerwca po raz pierwszy wczoraj oddałem do myjni,
    oczywiście ręcznej. Do tej pory myłem sam. Nigdy nie widziałem różnicy -
    firmowe czy moje. Zawsze lubię czyste, nieporysowane, nietrzeszczące,
    nierzężące i niestukające niezależnie od wpisu w DR. W końcu ja tym jeżdżę a
    nie "firma".

  • 28. Data: 2010-10-01 22:48:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Oct 2010 21:12:06 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > Ja swoje nowe firmowe od czerwca po raz pierwszy wczoraj oddałem do myjni,
    > oczywiście ręcznej.

    Przemek, bądźmy szczerzy, nie porównuj siebie do przeciętnego
    repa, dla którego kratkowóz jest tylko narzędziem do trzepania
    wyniku. :)

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-10-02 09:52:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:32, Cavallino pisze:

    > Jak na razie z auto Kii dobre wrażenie robią na mnie tylko Ceed i Sportage.
    > Reszta to koreańskie auta.

    Sportage, ROTFL :P
    Tandeta na maksa.
    Teraz juz wiem, ze masz wyjatkowo niskie wymagania co do samochodu, stad
    twoje marne wybory.

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2010-10-02 11:08:22
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Przemek, bądźmy szczerzy, nie porównuj siebie do przeciętnego
    > repa, dla którego kratkowóz jest tylko narzędziem do trzepania
    > wyniku. :)

    Jak miałem firmową Lagunę I 1.8 to tak samo dbałem. Znam ludzi, którzy mają
    firmowe Matizy wychuchane. To nie od auta tylko od człowieka zależy.