  • 31. Data: 2010-10-02 11:24:55
    Temat: Re: 8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i86ofm$284a$1@news.mm.pl...

    > Sportage, ROTFL :P
    > Tandeta na maksa.

    Byłeś, widziałeś, jeździłeś?

  • 32. Data: 2010-10-02 13:12:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 2 Oct 2010 11:08:22 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > To nie od auta tylko od człowieka zależy.

    Ależ to właśnie na myśli miałem.

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-10-02 13:27:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-01 12:00, news-gazeta wrote:

    > Jezdzilem busem po Europie, robilem 5 tyś tygodniowo na spokojnie, więc
    > żadna rewelacja te przedstawiciel.

    800 km codziennie? taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa

    > Co do gwarancji to proponuje zapytac w KIA, ale z tego co pamietam
    > jest cos takiego jak np:
    >
    > 2 lata lub 100tyś km.

    dokładnie 150 kkm chyba

  • 34. Data: 2010-10-02 17:17:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-02 13:27, Olek pisze:

    > 800 km codziennie? taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa

    Chyba zapomniał dopisać, że ze zmiennikiem. Bo w pojedynkę, dzień w
    dzień, to ni chusteczka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2010-10-02 20:11:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Oct 2010 20:48:34 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Przemek, bądźmy szczerzy, nie porównuj siebie do przeciętnego
    > repa, dla którego kratkowóz jest tylko narzędziem do trzepania
    > wyniku. :)

    IMHO zależy to od człowieka. Miałem różne służbowe auta. Dbałem o nie
    jak mogłem najlepeij, nawet o tego niewdzięcznego Uno :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2010-10-02 20:41:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 02 Oct 2010 20:11:45 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > IMHO zależy to od człowieka. Miałem różne służbowe auta. Dbałem o nie
    > jak mogłem najlepeij, nawet o tego niewdzięcznego Uno :P

    Ty dbasz, Przemek dba. Parę innych osób też, nawet jeśli jest to
    po prostu dbałość o narzędzie do pracy. Ale wielu jest takich,
    którzy uważają, że dostali coś co im się należy, a jednocześnie
    nie jest ich, więc można sobie poużywać do woli.

    r.
    _____________

  • 37. Data: 2010-10-03 09:40:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-02 11:24, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Byłeś, widziałeś, jeździłeś?

    Gdzie bylem?
    Widzialem i jezdzilem, nowka sztuka.
    Wlasciciel rozplywal sie nad nia jakby kupil osmy cud swiata... ja tam
    zauwazylem tylko toporne, walace zawieszenie, tandetne plastiki,
    kiepskie prowadzenie i slaby silnik benzynowy, miejsca wewnatrz jak na
    SUVa tez malo.
    Audio bylo jak na ta klase auta nawet niezle.

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2010-10-03 10:50:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdzie bylem?
    > Widzialem i jezdzilem, nowka sztuka.
    > Wlasciciel rozplywal sie nad nia jakby kupil osmy cud swiata... ja tam
    > zauwazylem tylko toporne, walace zawieszenie, tandetne plastiki,

    Kiedy ją kupił?

  • 39. Data: 2010-10-03 11:51:06
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i87idn$tki$1@news.dialog.net.pl...
    aaa

    > Chyba zapomniał dopisać, że ze zmiennikiem. Bo w pojedynkę, dzień w dzień,
    > to ni chusteczka.

    Do Madrytu tam z z powrotem jest 6000 km i busy robią takie trasy raz w
    tygodniu (ze zmiennikiem oczywiście).

  • 40. Data: 2010-10-04 18:42:41
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-01 15:01, kamil pisze:
    > "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message

    > W BMW to daje +10 do respektu na dzielni, ile w Fabii? ;>

    To zależy czy ma kołpaki czy "alusy". Ale obstawiam min +50 do szacunu.

    A.