  • Data: 2009-11-27 10:39:29
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie ma sie co podniecac

    Ja się nie podniecam, wiedziałem co kupuję i podnieciłem się tylko raz:

    żarówka 40W, 3,5m od modela, 17-55 otwarty, 1/10, 7D na 12800 i histogram "na
    Janka", oko ostre i... wszystko w tym temacie, mi wystarczy.

    > na pewno korps ma lepsza harakterystyke od c5d za wyjatkiem

    pisałem o D300s

    > roznica na korzysc FF wychodzi w slabych warunkach oswietleniowych ,
    > im ciemniej tym mniejsze straty jakosciowe dla s5c w porownianiu do
    > c7d.

    Ostatnie doniesienia z pola bitew wskazują, że tytuł The king of flesh tone in
    the darkness 2009" zgarnie raczej 1D4 lub D3s.

    > w idealnych warunkach oswietleniowych , slonce , morze , egipt ,
    > plaza . zdjecia z kompaktu wychodza jak z  nd3s-

    Dlatego tam zabieram LX3 ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy