  • Data: 2009-11-26 17:20:21
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Nov., 16:55, "j...@o...pl" <j...@o...pl> wrote:

    > Szczerze mnie rozczarował ten test/aparat. Jednak liczyłem na coś
    > lepszego. Muszę w końcu się zabrać za przejrzenie dpreview jakie tam
    > mają zdanie.
    >
    > Pzdr

    co Cie rozczarowalo ?
    Czego oczekiwales?
    w stosunku do porzednikow o rozdzielczosci 15 mpx nastapil wzrost
    rozdzielczosci liniowej o ok 10%

    tzn te jakosc( rozdzielczosc ) jak miales przedtem przy 30 cm ( a4 po
    dluzszym boku) masz teraz przy 33 cm
    a wiec cudow nie mozna oczekiwac , praktycznie to samo.

    ma troche poprawiona ergonomie , ale to raczej kosmetyka niezbyt
    istotna i rozbudowany AF.
    Moim zdaniem nieco wygodnijszy , ale czy precyzyjniejszy to pokaze
    praktyka.

    o ile przejscie z c40d na c50d ma sens ( roznice majace decydujacy
    wplyw na jakosc zdjecai ) to juz przejscie z c50d na c7d moim
    zdaniem nie przyniesie tak wyraznej roznicy / poprawy jakosciowej.
    Nalezy sie spodziewac ze bedzie szczypte lepiej .

    Ale jasne , jesli kupowac nowy aparat to tylko aktualny model.

    XXX