  • Data: 2009-07-15 19:06:44
    Temat: Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-07-2009 o 19:58 vcore napisał na pl.comp.pecet:

    > przeczytalem o czyms takim jak "Karta ograniczajaca procesor" wynika z
    > tego ze zbyt wydajna karta ogranicza adekwatnie słaby procek

    A to coś nowego. Chyba raczej odwrotnie w Twoim przypadku. Gdzie to
    przeczytałeś?

    > A zastanawiam sie nad kartą 9600GT i 9600GSOKtóra z tych kart bedzie
    > bardziej odpowiednia dla tego komputera?

    Te karty nie mają zbyt dużej różnicy w wydajności, więc jak to zmierzyć?
    To jest mniej więcej tak: włożysz lepszą kartę, będziesz miał lepszą
    wydajność,
    włożysz lepszy procek to jeszcze się trochę poprawi. Ze słabym prockiem
    możesz po prostu nie wykorzystać jej mocy.

    > Acha i jeszcze jedna rzecz, zdecydowałem sie na nvidie z jednego powodu
    > - karty maja mniejszy pobór prądu niz radeony, z tego co widzialem to
    > dwukrotnie

    Dwukrotnie ?!
    9600GT TDP 95W
    9600GT TDP 85W