  • Data: 2009-07-15 21:09:04
    Temat: Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    vcore pisze:

    > Problem w tym ze na procku mam pasywne chłodzenie (thermaltake sonic
    > tower) i chyba niezabardzo mozna go krecic, czy jednak da rade? a czy
    > venice to niewiem, niestety niemam juz pudełka, a w Everescie zadnej
    > informacji niema

    Ściągnij sobie darmowy programik CPUZ - wszystko Ci wypisze o procesorze.

    > Tez sie zastanawialem nad ati, ale nigdy karty tej firmy nie mialem -
    > pozatym z tego co czytam to sa bardziej problematyczne, niektorzy pisza
    > ze sa problemy ze sterami, inni ze z działaniem samej karty
    > Ja osobiscie z nvidia niemialem nigdy zadnych problemow, mialem juz
    > kilka kart - i wszystkie byly wymienione jedynie z powodu starosci

    Ja Ati używam właściwie tylko dlatego, że ma inny sposób obsługi wyjścia
    TV, który mi odpowiada. A odnośnie problemów, to pamiętam kiedyś miałem
    z Ati 9000 Pro - sterowniki, ale szybko to zostało poprawione oraz
    czytałem o Ati 8500, która nie lubiła kiepskich zasilaczy. Innych
    nowszych wad nie kojarzę.

    > Bedzie sie ciac na 2.2ghz czy po podkreceniu do tych 2.7?

    nawet na 2,7 GHz się będzie mogło przyciąć - zależy od ilości
    przeciwników i działań "fizyki" które liczy CPU, ale na 2,7 się
    właściwie nie cieło u mnie.

    > No wlasnie pobor pradu jest dla mnie wazny (nie wiem jaki mam zasilacz,
    > ani jakiej firmy, niechce wiec kupic karty ktora zmusi mnie do wymiany
    > zasilacza), pierwsza karta o jakiej pomyslalem to 4850, ale jest nieco
    > drogi pozatym chyba zbyt wydajny jak na ten procek - pozniej było 4670
    > są wydajniejsze (Od 46xx)

    > Bawiłem sie wczoraj tą porownywarką, fajna sprawa, wynika z tego ze
    > 9600GSO w 3dmark zdobywa o ~2000pkt wiecej niz HD4670

    To zadaj sobie pytanie, czy ważniejsza jest teoretyczna szybkość, którą
    uzyskasz teoretycznie w pełni w niektórych momentach, czy pobór prądu.
    Tych ~2000 pkt nie zauważysz na swoim CPU. BTW, ile ten 7600 miał
    punktów u Ciebie?

    A i jeszcze jedno, na procku AMD64 3000+ miałem troszkę ponad 5000
    punktów w 3dMark06 na karcie HD3870 DDR4, po podkręceniu procka z 1,8 na
    2,7 GHz miałem niecałe 1500 punktów więcej. W chwili obecnej mam procek
    C2D E6300@2,8 GHz i wyciągam w chwili obecnej 10233 punkty, może jakbym
    miał te 3,8 GHz to bym te 1300 punktów więcej miał.