  • 81. Data: 2014-12-28 19:02:58
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-28 18:36, AL wrote:

    > jesli przez rok robisz 5kkm to moze ten litr dolewki Ci wystarczy ;)

    Skoro Ty wiesz lepiej...

    Shrek.

  • 82. Data: 2014-12-28 19:08:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wiele się od 1976 roku zmieniło i Toyota zasłużyła sobie na markę i opinię.

    tak jak i koreańce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2014-12-28 19:20:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-28 19:02, Shrek wrote:

    > Skoro Ty wiesz lepiej...

    po prostu smieszy mnie ten Twoj bezkrytycyzm w stosunku do 'japońców'.

  • 84. Data: 2014-12-28 20:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-28 19:20, AL wrote:

    > po prostu smieszy mnie ten Twoj bezkrytycyzm w stosunku do 'japońców'.

    Twój problem - tym bardziej, że śmieszy cię coś co sam wymyśliłeś. Ja po
    prostu uczciwie napisałem co mojemu autu dolegało na przestrzeli lat i
    kilometrów, ale ty wiesz to lepiej. Ba - lepiej wiesz ile oleju dolewam.

    Shrek.

  • 85. Data: 2014-12-28 21:15:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    > Produkcja porządnych aut to niby jakaś zaawansowana czarna magia
    > na której zgłębianie trzeba dziesięcioleci?

    Nie czarna magia ale po prostu jak w każdej dziedzinie nowy
    podmiot musi się nauczyć na swoich błędach, a te wychodzą
    po latach dopiero...

    > Co do tej uszczelki, raczej nie spodziewaj się że w Camry/Avensis jeszcze
    > zakładają takie uszczelki. Mało tego, jest prawie na 100%
    > pewne że w dzisiejszym świecie nikt już takich nie produkuje.

    Chcesz przez to powiedzieć że Twój Mustang miał cieknące uszczelki?

  • 86. Data: 2014-12-28 21:17:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m7mdgo$f9s$1@node2.news.atman.pl...

    > 2002 z VI serii czyli 98-2002. Jaki przebieg, to pytanie nie na miejscu w
    > Polsce - jaki chcesz;) 190 tysięcy kilometrów. Ile było naprawdę nie mam
    > pojęcia.

    Przykre...

    > Pasek rozrządu wymieniałem jak kupiłem (było 112 tysięcy) i był
    > oryginalny;) Ale sprzęgło poszło do wymiany przy 130 tysiącach, więc
    > cholera wie czy ktoś wcześniej nie umiał biegów zmieniać, czy miał już tak
    > naprawdę 250 tysi;)

    Naprawdę nie ma w Polsce jeszcze dokumentów do których się
    przebieg wpisuje i datę aby dało się prześledzić prawdziwość licznika?

    > Pompa jeszcze u poprzedniego właściciela (czyli jakieś 90 tysi/9 lat),
    > Maglownica 130 tysięcy i 12 lat. Raczej bym się latami sugerował niż
    > przebiegiem;)

    Lata nie mają znaczenia bo samochód się niszczy/zużywa od jeżdzenia.
    Dlatego istotne jest aby pilnować prawdziwości przebiegu.

  • 87. Data: 2014-12-28 22:40:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Naprawdę nie ma w Polsce jeszcze dokumentów do których się
    > przebieg wpisuje i datę aby dało się prześledzić prawdziwość licznika?

    A jak chcialbys to zrobic, zeby "Polak" nie poradzil sobie z tym problemem
    ?:)

  • 88. Data: 2014-12-28 23:06:44
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-28 20:18, Shrek wrote:

    > Twój problem - tym bardziej, że śmieszy cię coś co sam wymyśliłeś. Ja po
    > prostu uczciwie napisałem co mojemu autu dolegało na przestrzeli lat i
    > kilometrów, ale ty wiesz to lepiej. Ba - lepiej wiesz ile oleju dolewam.

    napisalem odnosnie takiego auta (Accord serii VI) jakie opisujesz,
    opierajac sie na czestych narzekaniach czlowieka z pracy - wlasciciela
    od nowosci takiegoz modelu.

    Zreszta z tego co pisales - nie jest tak wcale idealnie u Ciebie -
    troche sporo tych wymian i napraw (pompa, maglownica, ...) przy
    przebiegu ledwie ponad 100kkm.
    Pisze - patrzac na to z doswiadczenia czleka posiadajacego ktores tam z
    rzedu juz auto na 'f', ktore jak pisales to 'badziewie' :)
    A teraz wyprodukowane w Japonii (mimo szewronow na masce) i ktore wcale
    nie jest takie calkiem bez wad jak to pisza o japoncach (zwlaszcza tutaj).

  • 89. Data: 2014-12-28 23:16:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >A jak chcialbys to zrobic, zeby "Polak" nie poradzil sobie z tym problemem
    >?:)

    Kolesie w ASO mówią, ze nie można wyciągać ostatecznych wniosków nawet na
    podstawie tego co jest na ich serwerach.

  • 90. Data: 2014-12-28 23:44:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m7mdme$f9s$2@node2.news.atman.pl...

    > W sumie "padły" to za duże słowo - zaczęły cieknąć i poszły do
    > regeneracji - pompa nie mam pojęcia za ile, bo to nie ja robiłem, ale jak
    > kiedyś sprawdzałem to chyba ok 300PLN, maglownica za 1000.

    A każdym razie u mnie nic z tych rzeczy nie padło w 2004 i 170 tysięcy mil
    (właściwie to już pykło mu na liczniku 180 tysięcy mil czyli 289 tysięcy
    km).