  • 151. Data: 2015-01-02 18:37:33
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2015 16:02:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > Powiedzmy, że niektóre usługi są moralnie podejrzane. A argument, że to
    > nie jest przestępstwo, gdy ktoś postuluje zmianę prawną polegającą na
    > zmianie klasyfikacji takiego czynu jest... nielogiczny.

    Dlaczego ? Podejrzany to nie przestepczy, powiedzmy ze zegary sie
    zepsuly, wymienilem na uzywane, i teraz chcialbym aby pokazywaly
    prawdziwy przebieg :-)

    > To tak abstrahując od samego sensu takich zmian.

    J.

  • 152. Data: 2015-01-02 18:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-02 18:37, J.F. wrote:

    > Dlaczego ? Podejrzany to nie przestepczy,

    Ale to już zależy po prostu od prawa. Ktoś postuluje zmianę prawa, żeby
    dany czyn był zabroniony, a ty mówisz "ale przecież to nie
    przestępstwo". Na prawdę nie widzisz nielogiczności? Po prostu zachodzi
    tu paragraf 22;)

    Shrek

  • 153. Data: 2015-01-06 11:49:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-28 o 21:15, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    >
    > Nie czarna magia ale po prostu jak w każdej dziedzinie nowy
    > podmiot musi się nauczyć na swoich błędach, a te wychodzą
    > po latach dopiero...

    Nie sądzę, gdy ktoś naprawdę chce uzyskać dobrą jakość, to ja uzyska.
    Niestety po upadku tzw Bloku Wschodniego i konsolidacji kapitalizmu w
    taką grę już mało kto usiłuje się bawić.

    > Chcesz przez to powiedzieć że Twój Mustang miał cieknące uszczelki?
    Miałem ich kilka sztuk, kolejnych modeli.. Te pierwsze wydawały sie być
    absolutnie doskonałe, żadnych dodatkowych napraw, tylko przeglądy.
    Natomiast ostatni wydawał się być zupełnie czymś innym niż poprzednie
    wersje, jak już pisałem wcześniej: więcej w serwisie niż na drodze. Auto
    nowe a takie awaryjne. I jako ciekawostkę, w kupionym domu poprzedni
    właściciel gratis zostawił mi w garażu kilkunastoletnią Vectrę,
    przejeździłem nią coś około 5-6 lat, ani razu nie byłem u mechanika.
    Nawet przez ostatnie 3 lata oleju nie wymieniałem, i pewnie jeździłbym
    nią do dzisiaj gdybym nie urwał koła na pniaku w lesie. Takie kiedyś
    auta potrafili robić kapitaliści gdy w świecie był na nich straszak.

  • 154. Data: 2015-01-18 18:49:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Dlaczego ? Usluga jak kazda inna, i jesli zleceniodawca jest
    > zadowolony, to gdzie tu przestepstwo ?

    Ma się właśnie stać przestępstwem.
    W legalnym calu w zasadzie niepotrzebne.
    Ale można zostawić furtkę, skutkującą przeglądem technicznym po.