    Date: Tue, 06 Jan 2015 11:49:30 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód

    W dniu 2014-12-28 o 21:15, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    >
    > Nie czarna magia ale po prostu jak w każdej dziedzinie nowy
    > podmiot musi się nauczyć na swoich błędach, a te wychodzą
    > po latach dopiero...

    Nie sądzę, gdy ktoś naprawdę chce uzyskać dobrą jakość, to ja uzyska.
    Niestety po upadku tzw Bloku Wschodniego i konsolidacji kapitalizmu w
    taką grę już mało kto usiłuje się bawić.

    > Chcesz przez to powiedzieć że Twój Mustang miał cieknące uszczelki?
    Miałem ich kilka sztuk, kolejnych modeli.. Te pierwsze wydawały sie być
    absolutnie doskonałe, żadnych dodatkowych napraw, tylko przeglądy.
    Natomiast ostatni wydawał się być zupełnie czymś innym niż poprzednie
    wersje, jak już pisałem wcześniej: więcej w serwisie niż na drodze. Auto
    nowe a takie awaryjne. I jako ciekawostkę, w kupionym domu poprzedni
    właściciel gratis zostawił mi w garażu kilkunastoletnią Vectrę,
    przejeździłem nią coś około 5-6 lat, ani razu nie byłem u mechanika.
    Nawet przez ostatnie 3 lata oleju nie wymieniałem, i pewnie jeździłbym
    nią do dzisiaj gdybym nie urwał koła na pniaku w lesie. Takie kiedyś
    auta potrafili robić kapitaliści gdy w świecie był na nich straszak.