  • 101. Data: 2014-12-29 09:41:52
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 09:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Uwierzysz w poniżej 15kkm w trzyletnim aucie?

    Tak ale to 0.0000000000001% tych co mają więcej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 102. Data: 2014-12-29 10:07:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 09:36, Ghost wrote:

    > Uwierzysz w poniżej 15kkm w trzyletnim aucie?

    Nie - no, może 3 trzyletnim smarcie, choć też niespecjalnie;)

    Natomiast u nas hitem są dizle od Niemca - kraju, gdzie są tysiące
    kilometrów bezpłatnych autostrad;)

    Shrek.

  • 103. Data: 2014-12-29 10:40:28
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 00:28, re pisze:

> [...]
    > 18-letniego. Bo 150/10 daje corocznie 15 tysięcy. To ja chyba jeszcze
    > tyle przez te wszystkie lata co jeżdżę nie wydałem. By nie być
    > gołosłownym podsumowałem właśnie arkusz w jakim przez te 7 lat
    > wpisywałem naprawy i zebrało się ... 11995,48zł :-) Są w tym takie
    > naprawy jak remont silnika, potem jego wymiana, a także tak bzdetne
    > koszty eksploatacji jak wymiana świec. Możesz mi jakoś pomóc uzasadnić
    > wydanie tych 150 tysięcy ? Ja też chciałbym tak, jak Ty jeździć nowym
    > samochodem a po 10 latach oddać go na złom :-) No i z kobietą to samo :-)
    Czytasz uważnie? To możliwe, że wydałeś taką kwotę za naprawy samochodu
    17-letniego. Wtedy produkowano jeszcze samochody i nie samochodopodobne.
    Poczekajmy, jaką kwotę wydasz w ciągu 17 lat za naprawy tego nowego.
    Sądzisz, że też wydasz prawie 12 000 zł? Optymista.

  • 104. Data: 2014-12-29 10:45:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-29 09:36, Ghost wrote:

    >Nie - no, może 3 trzyletnim smarcie, choć też niespecjalnie;)

    No widzisz, i się mylisz.

  • 105. Data: 2014-12-29 10:46:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-12-29 o 09:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    >Tak ale to 0.0000000000001% tych co mają więcej.

    I to jest nieprawda.

  • 106. Data: 2014-12-29 10:58:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 10:45, Ghost wrote:

    > No widzisz, i się mylisz.

    Może i tak, może 1 na 100 taki przebieg ma. To odwrócę pytanie - czy
    uwierzysz handlarzowi, który twierdzi, że 3 letni samochód ma 15kkm?
    Może masz niesamocwite szczęście, ale liczyć na takie w kontaktach z
    handalrzami samochodów jest... no nierozsądnie:P

    Shrek.

  • 107. Data: 2014-12-29 11:00:07
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-29 09:34, Shrek pisze:

    > A takie ma, bo tak im liczniki ustawiają przed sprzedażą:)

    > No - BTW sprawdzałem na motoallegro - można sobie filtrować po przebiegu
    > - 200 000 jest maksymalną "domyślną" wartością w okienku od;)
    >
    > Shrek.

    wyfiltruj najpierw auta np. roczne od 1 właściciela kupione w kraju,
    później to samo z 3-letnimi i na końcu wszystkie 3-latki - okazuje się
    że te z Niemiec dużo mniej jeżdżone niż krajowe :) (mowa o dieslach za
    min. kilkadziesiąt tysięcy, nie o pierdziawkach do miasta bo one
    faktycznie mniej km mogą robić)

    Łukasz

  • 108. Data: 2014-12-29 11:05:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 11:00, dddddddd wrote:

    > wyfiltruj najpierw auta np. roczne od 1 właściciela kupione w kraju,
    > później to samo z 3-letnimi i na końcu wszystkie 3-latki - okazuje się
    > że te z Niemiec dużo mniej jeżdżone niż krajowe :)

    I to w kraju który ma darmowe autostrady;)

    > (mowa o dieslach za
    > min. kilkadziesiąt tysięcy, nie o pierdziawkach do miasta bo one
    > faktycznie mniej km mogą robić)

    Ano - w Polsce liczenie na to, że samochód od handlarza ma realny
    przebieg, to jak wierzenie politykom w obietnice przedwyborcze:(

    Shrek.

  • 109. Data: 2014-12-29 11:09:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > bo dodatkowo przebieg powinien być sprawdzany przy każdej kontroli
    > drogowej, a zmianę przebiegu w aucie (np. wymianę licznika) powinno się
    > zgłaszać. Konieczność korekty licznika powinno się zgłaszać, a korekta bez
    > pozwolenia powinna dotykać karnie także przedsiębiorcę.

    Bez przesady. Może należałoby jeszcze powołać specjalny urząd, do którego
    zgłaszałoby się wszelkie naprawy i przeglądy samochodu łącznie z opisem
    wymienionych części (oryginał, zamiennik, podróbka, używana). Za brak
    zgłoszenia kary większe niż za kradzież samochodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 110. Data: 2014-12-29 11:28:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 11:09, yabba wrote:

> [...]
    > opisem wymienionych części (oryginał, zamiennik, podróbka, używana). Za
    > brak zgłoszenia kary większe niż za kradzież samochodu.

    I co to da, jak samochód jedzie tyłem do przodu przez granicę? ;)

    Powtórzę co napisałem na początku. Choć oczywiście nie rozgrzesza to
    handlarzy, ale Polacy są dymani na przebiegu na własne życzenie. I
    jeszcze za tą "przyjemność" płacą.

    Ostatnio jak szukałem motoru (od właściciela, choć nie pierwszego) i
    przy okazji zapytałem o przebieg, to mi uczciwie odpowiedział -
    "przecież ten motor ma 30 lat - nie mam pojęcia ile ma naprawdę" ;).

    Shrek.