    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: 6D - tania pelna klatka od Canona
    Date: 24 Sep 2012 19:35:21 GMT

    Dnia 24.09.2012 Ergie <e...@s...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Miałem go w łapkach, ale zrezygnowałem. Owszem do jakości obrazu nie miałem
    > żadnych zastrzeżeń, ale do ceny owszem. Dlaczego mam płacić tyle samo co z
    > eLke ze stałym światłem, która ma większe soczewki i co za tym idzie jest
    > droższa w produkcji? Do tego ma uszczelnienia (za wyjątkiem fronty - trzeba
    > nakręcić filtr).

    Ok, to co kupić aby mieć wide w kropie? No chyba nie 17-40 bo to jest dla
    tego body bardzo dobry standard :)
    Sam kupiłem 10-22 mając kropa i zostawiam to szkło i nie szukam nic na wide
    pod ff. Obecnie mam 2 body (ff i crop) i to jest fantastyczne rozwiązanie, bo
    każdy obiektyw z innym body daje mi inne możliwości :)
    Fakt poza 10-22 nie mam innego szkła efs, ale tego akurat nie zamierzam zmienić
    na L bo ma L :) skoro widzę co potrafi to mi wystarcza.