  • 11. Data: 2011-06-22 02:40:58
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin Michał

    > Zaraz, zaraz, Tobie też wypadają klocki? Bo, zasadniczo, chodziło mi o
    > innego Michała, tego od kropki. ;)

    aaaa.... nie, nie wypadają, jedyne co mi się urwało to antena FM
    na autostradzie bo się na myjni uszkodziła.

    Zacisk sobie spiłowałem trochę bo nie miałem czasu klocka wymienić.

    Siostra dawno temu urwała tłumik w lanosie czy czymś takim,
    ale przywiązała sznurkiem za wycieraczkę - poza tym nic
    nie odpadało w samochodach "w okolicy" :)

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2011-06-22 03:47:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > KurWA ~!!!! Zapomniałem o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy
    > każdej skody ????
    >
    > Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

    Pewnie Niemcy... :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-06-22 06:08:44
    Od: Grejon <g...@g...com>

    [ciach]

    Jakbym tak podsumował ostatnie 57 000 zrobione Traficiem (kupiony z
    przebiegiem 52 000) to:

    1. Laweta z Kozienic do Warszawy po wymuszeniu pierwszeństwa (przeze mnie).

    2. Wymiana tylnej klapy i zderzaka - koleś zapomniał, że na czerwonym
    jednak się auta zatrzymują.

    3. Wymiana prawego reflektora i kierunkowskazu - gołąb wystartował z
    pobocza.

    4. 2-krotna wymiana osłonki prowadnicy bocznych drzwi - za bardzo
    ściąłem zakręt w prawo.

    5. Jak na razie jedynymi stwierdzonymi usterkami są - zaniżający
    wskaźnik paliwa, niedziałające ogrzewanie lewego lusterka, działające
    lub nie podświetlenie pokręteł klimy.

    Jak do tej pory auto nigdy samo z siebie nie odmówiło posłuszeństwa ani
    nie stanęło na trasie. :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-06-22 06:36:40
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > lub nie podświetlenie pokręteł klimy.
    >
    > Jak do tej pory auto nigdy samo z siebie nie odmówiło posłuszeństwa ani

    Prawdziwy pirat drogowy !!!

    to mi się udaje tylko auto od spodu załatwiać jak już coś
    albo ciąć opony hurtem (na przykłada wszystkie 4) albo hurtem felgi.

    czy wyrwać przewody albo przywalić płytą, zapaść auto w dziurze i wyrwać
    rzeczy z przodu, czy z czegoś spaść lub przeskoczyć i mi mówią że
    psuje auto...

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2011-06-22 07:02:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 06:36, Michał pisze:

    > Prawdziwy pirat drogowy !!!

    Nic nie poradzę, że ktoś przyzwyczajony do przeskakiwania na czerwonym
    nagle się przekonuje, że jednka się trzeba zatrzymać :) Na żywą naturę
    przydrogową też nie mam wpływu.

    > czy wyrwać przewody albo przywalić płytą, zapaść auto w dziurze i wyrwać
    > rzeczy z przodu, czy z czegoś spaść lub przeskoczyć i mi mówią że
    > psuje auto...

    Wiesz, tylko jak mi na wskaźniku oleju zgasły 3 klocki to jednak go
    dolałem zamiast czekać aż się silnik zatrze.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-06-22 07:22:07
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > 4 skodzie po dziś odpierdalają okna, tzn pociągam wihajster od okna
    > kierowcy do góry (powinno się samoczynnie zamknąć do końca) - okno się
    > otwiera (zachowanie to obserwuje się w ok 5 % prób

    podobnie miałem w Audi, ale te 5% to w zasadzie nie przeszkadzało

    > 6 skodzie "ktoś włożył szmatę w wydech"

    zazdrosny sąsiad? :/

    > Stwierdziłem, że next fura służbowa to musi być yeti. Tanie w swej klasie,
    > dość wysokie, odporne na PL warunki. W sumie rómster też odporny. Jeździ
    > jako "służbówka" a zawias jeszcze nie puka. Ba , jak nie jeździ jako
    > służbówka - to jeździ po wrocławiu ... i dalej nie puka.

    a to ma wielowahaczowe zawieszenie? bo jak tak to zauważyłem że takowe lubi
    nie pukać, tzn. jak puka to już jest bardzo zepsute ;) ja swoją skodzinką
    zrobiłem na razie 20kkm (kupiem 3-latka z przebiegiem 180kkm), jak na razie
    to tylko tarcze, klocki, opony i leję paliwo.... acha! dwa razy przez te
    20kkm stracił w trasie moc - tzn tak jakby mu się turbina nagle nie
    załączała - wystarczyło zgasić silnik i od razu odpalić i jechał normalnie-
    działo się to wydaje mi się po dość dużym obciążeniu silnika (długa trasa,
    ciężka noga)

    > Mógłbym zrobić porównanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie spamiętałem
    > wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opadł patrząc na
    > bezawaryjność (dotychczasową) tego auta w porównaniu do aut klasę wyżej
    > (beemka piątka którą mamy z przebiegiem 30 000 PLN stała z połowę żywota w
    > ASO, renówki mają zrobione kalendarze - kiedy nie stoją w aso).

    cóż, mam Kangoo z 2005r. i odpukać jedyne co wymieniłem to sworzeń czy coś
    tam takiego - element za 20zł, poza tym naleciał śnieg do jakiegoś złącza i
    przy odwilży przestał działać abs - do czasu zlutowania złącza - bo się
    popaliło, no i dwóch kolegów sąsiada po dachu poskakało bo nie było jak
    wejść do kumpla bo nie otwierał - i o dziwo ktoś to widział i ich złapali-
    oczywiście zadośćuczynienia się nie spodziewam...

    > Gdyby nie ten silnik, próg w bagażniku i absolutny brak wyciszenia wnętrza

    blaszak to i wyciszenia nie ma, to samo mam w kangoo - słychać paliwo w
    zbiorniku ;) myślę że w wersjach cywilnych tego nie ma

    Lukasz

  • 17. Data: 2011-06-22 07:27:59
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > KurWA ~!!!! Zapomniałem o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy
    > każdej skody ????
    >
    > Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

    IMO pomysł dobry tylko realizacja powinna być inna- np. lekkie naciśnięcie
    3xkierunek, mocne naciśnięcie 1x kierunek - lub odwrotnie. U mnie w Octavce
    też miga 3 razy, a jak włączę mocniej kierunek, doczekam do drugiego
    mrugnięcia i wyłączę to trzeci raz nie mrugnie. Przeszkadza mi to tylko od
    czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki powrót na pas), a ogólnie bardzo
    mi się podoba, tyle że w swojej OII mogę z poziomu komputera tą funkcję
    wyłączyć..

    Lukasz

  • 18. Data: 2011-06-22 07:35:58
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:itru62$hdk$1@inews.gazeta.pl...
    > cóż, mam Kangoo z 2005r. i odpukać jedyne co wymieniłem to sworzeń czy coś
    > tam takiego - element za 20zł,

    wygląda jakbym miał go od nowości - oczywiście nie ;) nie mam jak sprawdzić
    ale przejechał u mnie ok. 40kkm, baa nawet klimę ma ten blaszak, a za 5
    letnie auto z 85KM dieslem dałem 12.000zł :) - dlatego też nie widzę sensu w
    nowych samochodach- prawdopodobieństwo usterki jest praktycznie takie same a
    samochód 3-letni o połowę tańszy od nowego.

    Lukasz

  • 19. Data: 2011-06-22 07:43:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2011 00:31:23 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > 4 skodzie po dziś odpierdalają okna, tzn pociągam wihajster od
    > okna kierowcy do góry (powinno się samoczynnie zamknąć do końca)
    > - okno się otwiera (zachowanie to obserwuje się w ok 5 % prób

    Czyli to zostało jeszcze z Fabii I ;))
    Tylne drzwi nie parcieją? :P

    PS Tymczasem moja Mazda6 miała przy 66 666 km ;) przelotu od nowości
    wymieinone sprzęgło. Ej, przestańcie, to nie fair pytać jak to się stało,
    biorąc pod uwagę, że sprzęgła w M6 CiTD wytrzymują 200 tkm :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2011-06-22 07:44:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2011 00:48:37 +0200, Arbiter

    > do którego wchodzi 60L

    Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
    hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

    --
    Pozdor Myjk