  • 1. Data: 2011-05-16 18:23:00
    Temat: 6 latek z przebiegiem 40 tys
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Szukam sobie autka i znalazlem sztuke z przebiegiem 40 tys w 6 lat. Malo,
    ale w pelni udokumentowany. Auto wiecej stalo niz jezdzilo. Pytanie mi sie
    nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie
    moglo zepsuc od stania?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-16 18:29:08
    Temat: Re: 6 latek z przebiegiem 40 tys
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 18:23:00 +0200, Dysiek napisał(a):

    (...)

    6 lat i 40 tysiecy to nie jest stanie. Jak ktos np. pracuje w domu i oprocz
    jednej dluzszej trasy wakacyjnej potrzebuje 3 x w tygodniu przejechac 30-40
    km (weekend, zakupy), to bedzie mial wlasnie takie przebiegi. Samochod
    odpalany co pare dni to nie auto, ktore stoi i niszczeje...

    --
    Maciek

  • 3. Data: 2011-05-16 18:45:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    Od stania nie, ale może mieć trochę usterek o których nikt nie wie.
    Sam sprzedaję dziś 9 letnie Punto z przebiegiem 62 kkm, więc czasem było mi
    dane się zdziwić jak po miesięcznym postoju w garażu odpadł tłumik na
    pierwszej dziurze, czy po 1 dniu eksploatacji ni z tego ni z owego skończył
    się komputer silnika.

    Ale pewnie gdyby był częściej jeżdżony stałoby się to jeszcze szybciej.

  • 4. Data: 2011-05-16 19:05:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

> [...]

    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    Szwagier mój tak użytkuje swoje auto - 2004 r. i ok. 50 kkm nalotu (ma
    je od nowości) - także mnie taki przebieg nawet nie dziwi.

    Po sprawdzeniu prawdziwości wpisów dot. serwisu (co i jak robione -
    interwał czasowy) nie bałbym się zakupu. Sprawdź po prostu na spokojnie
    wszytko i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2011-05-16 19:06:42
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-05-16 18:23, Dysiek pisze:
> [...]
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    przejechał średnio 18 km dziennie, mój ojciec robi średnio 14 km na
    dzień (7km do firmy w 1 stronę i weekend do castoramy - podobna odległość:)

  • 6. Data: 2011-05-16 19:09:53
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-05-16 18:29:08 niejaki Maciek napisał:
> [...]
    > km (weekend, zakupy), to bedzie mial wlasnie takie przebiegi. Samochod
    > odpalany co pare dni to nie auto, ktore stoi i niszczeje...

    ja mam 6 latka z przebiegiem 28 tys
    auto używane na codzień w małym mieście
    nie ma gdzie trzaskać tych kilometrów
    do wyjazdów za miasto mamy drugi samochód (większy)
    z autem nic się nie dzieje, tankuje i jeżdżę
    a jest z aut na "f" - więc wg powszechnych opinii powinno co drugi tydzień
    stać w warsztacie, zważywszy na to że elektroniką jest naszpikowane od
    zderzaka do zderzaka ;)

    przez dwa lata użytkowania popsuło się:
    - ślizgacz czujnika otwarcia drzwi (2szt w aso - 7euro)
    - czujnik parkowania (komplet 4szt + zderzak gratis - 200zł)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2011-05-16 19:43:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    Znajomy kupił auto z 87roku z przebiegiem 37kkm w dodatku z instalacją
    LPG i zapiera się że jest w 100% prawdziwy :D Ba dałby rękę uciąć ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2011-05-16 19:59:59
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2011-05-16 19:43, Lewis pisze:

    > Znajomy kupił auto z 87roku z przebiegiem 37kkm w dodatku z instalacją
    > LPG i zapiera się że jest w 100% prawdziwy :D Ba dałby rękę uciąć ;)

    Cóż to za automobil jest ?

  • 9. Data: 2011-05-16 20:15:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

> [...]
    > przejechac 30-40 km (weekend, zakupy), to bedzie mial wlasnie takie
    > przebiegi. Samochod odpalany co pare dni to nie auto, ktore stoi i

    Równie dobrze mógł jeździć 4 lata, a 2 stać, bo gość miał inne auto (np,
    służbowe), a to odpalał raz na miesiąc.

  • 10. Data: 2011-05-16 20:27:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 19:59, btn pisze: