  • Data: 2011-05-17 09:50:43
    Temat: Re: 6 latek z przebiegiem 40 tys
    Od: "J. Burger" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iqrnnh$181$2@news.onet.pl...

    > Znajomy kupił auto z 87roku z przebiegiem 37kkm w dodatku z instalacją LPG
    > i zapiera się że jest w 100% prawdziwy :D Ba dałby rękę uciąć ;)

    Przebijam,
    Reno scenic 11 lat 7,5 tys przebiegu diesel codziennie odpalany 2 razy,
    przejeżdża 2-3 km dziennie. 1 właściciel kupiony w salonie regularnie
    serwisowany, posiadaczem jest mój ojciec. Tylko za nic nie można mu
    wytłumaczyć że diesel jest jednak ekonomicznym silnikiem ale na dłuższe
    dystanse. Jemu pali 9 a zimą 11 l. na 100 o co ma pretensję do producenta i
    czuje się oszukany, bo wg instrukcji miał palić mniej, a serwis nie może
    wykryć "usterki". Ale odsprzedać mi go nie chciał choć dawałem nawet 25 tys
    . Musiałem kupić nowy, a tak zostałoby z 60 tys w kieszeni.
    J.Burger
    Citroen C4 Picasso