  • 21. Data: 2010-05-25 14:14:53
    Temat: Re: 6,5Jx15 ET43 -> 7Jx15 ET35 - czy tak można?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > I do tego opona 175? Masz w ogóle trakcje?

    jeździ nie jest źle, są tacy co mają po 160KM i też dają radę. Mało tego
    popularne są także kapcie 165/55 jako zamiennik 175/50 bo wyglądają
    jeszcze bardziej kozacko.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-05-25 14:32:09
    Od: twinsen <t...@b...zabrze.pl>

    On 25 Maj, 14:07, to <t...@a...xyz> wrote:
    > To, że taka konfiguracja nie jest może optymalna to jedno, ale od tego
    > auto nie powinno absolutnie ściągać. Jeśli masz taki problem to przyczyna
    > leży raczej gdzie indziej, raczej na pewno nie w nieco innym rozmiarze
    > felg.

    Dlatego bardzo "liczę" że to jednak Fulda dała dupy i sprzedała mi
    opony
    z ukrytą wadą fabryczną... Ale żeby nowe opony? :/

  • 23. Data: 2010-05-25 14:40:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    twinsen pisze:
    > Dlatego bardzo "liczę" że to jednak Fulda dała dupy i sprzedała mi
    > opony
    > z ukrytą wadą fabryczną... Ale żeby nowe opony? :/

    zdarza się :) Tylko niech Cię w sklepie w konia nie zrobią, że na oko
    nic nie widać, na oko to chłop umarł.

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-05-25 14:47:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    twinsen wrote:

    > Dlatego bardzo "liczę" że to jednak Fulda dała dupy i sprzedała mi opony
    > z ukrytą wadą fabryczną... Ale żeby nowe opony? :/

    Bardzo możliwe, Fulda to raczej tania marka. Załóż na próbę inne koła to
    się przekonasz czy w nich problem.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 25. Data: 2010-05-25 14:48:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    to wrote:

    > Bardzo możliwe, Fulda to raczej tania marka. Załóż na próbę inne koła to
    > się przekonasz czy w nich problem.

    Jeszcze jedno, próbowałeś założyć przednie koła na tył, a tylne na przód?
    To pewnie łatwiejsze niż znalezienie nowego kompletu opon, a jeśli ściąga
    z powodu opony na przodzie to jak dasz ją na tył to na 99% przestanie
    (ale i tak trzeba będzie ją później wymienić).

  • 26. Data: 2010-05-25 14:50:38
    Od: twinsen <t...@b...zabrze.pl>

    On 25 Maj, 14:47, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Bardzo możliwe, Fulda to raczej tania marka. Załóż na próbę inne koła to
    > się przekonasz czy w nich problem.

    A czy możecie mi polecić coś z asymetrycznym i niekierunkowym
    bieżnikiem
    w rozmiarze 195/65/15? Continental? Pirelli? Bridgestone/Firestone? :)
    Styl jazdy raczej spokojny, czasem przeganiam się po autostradzie z
    prędkością
    przepisową :)

  • 27. Data: 2010-05-25 14:55:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    twinsen wrote:

> [...]
    > w rozmiarze 195/65/15? Continental? Pirelli? Bridgestone/Firestone? :)
    > Styl jazdy raczej spokojny, czasem przeganiam się po autostradzie z

    Jak spokojny to obojętne, byle markowe.

  • 28. Data: 2010-05-25 14:59:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    twinsen pisze:

    > A czy możecie mi polecić coś z asymetrycznym i niekierunkowy

    ja mam zakupiłem opony duro i jestem zadowolony, chociaż dobry producent
    jest.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-05-25 15:03:18
    Od: twinsen <t...@b...zabrze.pl>

    On 25 Maj, 14:48, to <t...@a...xyz> wrote:

> [...]
    > z powodu opony na przodzie to jak dasz ją na tył to na 99% przestanie
    > (ale i tak trzeba będzie ją później wymienić).

    Tak, każda z tych opon była już po założeniu na każdej z piast :)
    Zawsze ściągało... Od nowości :/ Zamieniałem stronami, tył-przód,
    na krzyż - nic to nie daje. Nie testowałem jeszcze przodu wspak.
    Czyli niezgodnie z kierunkiem rotacji. To podobno przyniosłoby
    ściąganie w drugą stronę = wada fabryczna opon. Jakoś nie mam
    zaufania do przekładania opon kierunkowych z niewłaściwą rotacją...

  • 30. Data: 2010-05-25 15:11:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>