  • 31. Data: 2010-05-26 08:01:32
    Temat: Re: 6,5Jx15 ET43 -> 7Jx15 ET35 - czy tak można?
    Od: to <t...@a...xyz>

    twinsen wrote:

    > Tak, każda z tych opon była już po założeniu na każdej z piast :) Zawsze
    > ściągało... Od nowości :/ Zamieniałem stronami, tył-przód, na krzyż -
    > nic to nie daje.

    Skoro nie dało to żadnych zmian to na 99% nie kwestia opon (ten 1%
    pozostawiam na wszystkie cztery opony uszkodzone w taki sam sposób).

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 32. Data: 2010-05-26 08:17:20
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik twinsen napisał:

    > Dlatego bardzo "liczę" że to jednak Fulda dała dupy i sprzedała mi
    > opony
    > z ukrytą wadą fabryczną... Ale żeby nowe opony? :/
    No ja mialem przejscia z nowkami goodyer'a w nowym aucie, skonczylo sie na wojnie bo
    mialy bable na
    bokach po kilku miesiacach. Ale co przeszedlem w ASO i serwisie GY to nawet mi sie
    nie che pisac -
    skonczylo sie na oddaniu kasy od producenta GY po dlugiej walce po kilku miesiacach
    poniewaz ja
    sobie kupilem na wlasna reke Klebery bo na tamtych nie dalo sie jedzic (bicie,
    plywanie przy
    hamowaniu) a mialem wyjazdy wakacyjne i to z malym dzieckiem - ot cala Polska :-(
    pozdarwiam

    Oskar Wilde