    From: synesios <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 5d live view mode
    Date: Tue, 11 May 2010 04:23:46 -0700 (PDT)

    Tak 7d ma ostrzenie w trybie live view spustem migawki, o czym mogłem
    się przekonać w Media, szkoda tylko że jego matryca to niepełna
    klatka.

    A jak Panowie oceniają system ostrzenia 5d Mark II w trybie live view
    i przez wizjer? Czy firma Canon zastąpiła ten stary, nieefektywny,
    wolny system znany jeszcze np. z 20d czymś nowocześniejszym?

    Trochę mi wstyd porównując aparaty canon i nikkon gdzie nawet nikkon
    ze znacznie niższej półki cenowej ma znacznie lepszy system ostrzenia.
    Oczywiście nie podważam innych zalet Canona (np. matryca).

    Pozdrawiam
    S.