  • Data: 2010-03-22 19:30:43
    Temat: Re: 5DmkII firmware update
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Malo mi to przeszkadza ale: czy werja EN moze miec jakiekolwiek
    > problemy w korpusie z dystrybucji z wercja PL. Jestem przekonany, ze
    > nie (bo niby dlaczego) ale kto pyta .....

    Witaj!

    Nie ma problemów.

    > - czy moze da sie znalezc wersje z PL a ja mam dysgooglie i nie
    > znalazlem ...

    Nie ma takowej.
    Nie masz dysgooglii...

    > A tak z ciekawosci kto juz testowal?

    Działa i działała poprzednia wersja
    (poza rzeczonym dźwiękiem na niestandardowych ustawieniach)
    Tylko, że jest to efekt syndromu "kretyna" tj. mając
    ogrom ustawień różnych parametrów w końcu można zawsze
    znależć takie ustawienie, którego nikt przy zdrowych
    zmysłach nie wymyślił w fabryce i nie przetestował...

    Trzeba pamietac, ze taki aparat to mechanizm z jednej strony,
    ale z drugiej jest to zwykly program komputerowy.
    Ma juz tyle linii kodu, ze zawsze sie cos nie doprogramuje.
    Tak jest z wingrozą i firefoxem i wieloma innymi...
    Im wiecej linii kodu tym wiecej bedzie wychodzic problemow...
    Wazne by szybko powiadamiali i reagowali
    a nie udawali, ze nic sie nie stalo...

    Instaluj smialo.

    Pzdr
    KKobus