  • 21. Data: 2009-02-16 16:35:15
    Temat: Re: 5D Mark II na DP
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    D_Mark_II_Podsumowanie.html
    Podsumowanie.html

    Przeciez oni nie sa obiektywni i nie beda bo ich klientem
    jest Nikon wiec trudno aby napisali ze jest "be" jak im płaci....

    http://www.co-net.pl/nasi_klienci.html

    Dlatego NIE nalezy brac pod uwage testow
    w PL mediach...

    Pzdr
    KKobus

  • 22. Data: 2009-02-16 19:19:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    MW wrote:

    > ???
    > Bzudry kompletne.
    > Przecież to Nikon od jakiegoś czasu robi lepsze matryce.
    > Nawet w tym teście to napisali.

    Jakie matryce robi Nikon?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 23. Data: 2009-02-16 19:22:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Mikolaj Machowski wrote:
    D_Mark_II_Podsumowanie.html
    Podsumowanie.html

    > Najprostsze wyjaśnienie: W D700 spodziewali się dobrego AF i fotek nie
    > sprawdzili dokładnie pod tym kątem. W 5DII sprawdzali i do serwisu
    > wstawili n-tą wersję zdjęcia, te które w końcu wyszło.

    No jak nie kijem to pałką. Moze było odwrotnie? Z Nikona z bolem wybrali
    najlepsze z serii a Canon od strzała?
    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 24. Data: 2009-02-16 22:17:05
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    w koncu wynika ze d700 lepszy na wiekszosc cech

  • 25. Data: 2009-02-17 09:15:20
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > w koncu wynika ze d700 lepszy na wiekszosc cech

    Tak, tak... znacznie lepsze cechy, a jedynie zdjęcia gorsze.
    :)

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 26. Data: 2009-02-17 09:19:34
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 14 Lut, 10:46, "maniac" <x...@N...pl> wrote:
    > Czy ktoś spodziewał się innej oceny?

    Ciekawe czy ktoś mający wybór dostać w prezencie 50d lub 5dmII
    wybrałby ten pierwszy :)

  • 27. Data: 2009-02-17 09:27:04
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Howk napisał(a):

    > Ciekawe czy ktoś mający wybór dostać w prezencie 50d lub 5dmII
    > wybrałby ten pierwszy :)

    Hmm, w prezencie, czy służbowo do używania? Bo jak sprzedać 5DmkII to
    można kupić potem 50D z jakimiś szkłami :)

    wer

  • 28. Data: 2009-02-17 11:40:05
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > cholernie przydatna funkcja
    > inaczej auto-iso traci sens...

    Ciekawe jaki cymbał używa autoISO?!
    To już lepiej niech małpę sobie kupi...

    > no ale D700....

    Tak! jest do d... i nie ma co porównywać z 5D mk II.

    Pzdr
    KKobus

  • 29. Data: 2009-02-17 12:40:41
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Ciekawe czy ktoś mający wybór dostać w prezencie 50d lub 5dmII
    wybrałby ten pierwszy :)

    Ja, mam juz 5D starego i nie potrzebuje kolejnej kiszki AF za to musze kupic
    cos szybkiego, 50D spelnia moje oczekiwania. Chcesz mi dac :)

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 30. Data: 2009-02-17 12:58:21
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > Ja, mam juz 5D starego i nie potrzebuje kolejnej kiszki AF za to musze kupic
    > cos szybkiego, 50D spelnia moje oczekiwania. Chcesz mi dac :)

    możemy się zamienić Ty mi dasz 5dmII a ja Tobie 50d :P (bez dopłaty of
    course i prosto ze sklepu :))