  • 1. Data: 2009-10-30 18:23:13
    Temat: 5800
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Szanowi użytkownicy 5800, mam 4 pytania odnośnie tego modelu nokii:

    1) Czy jesteście zadowoleni z wyboru takiego urządzenia czy może jednak
    tęsknicie za klasycznym aparatem w przyciskami?

    2) Jak wydajny jest akumulator w sytuacji kiedy uzywacie telefonu w 90% do
    dzwonienia (kilka-kilkanascie minut dziennie) ?

    3) Jak sprawuje sie mapy i nawigacja GPS - rozumiem ze specjalnej oplaty
    wymaga tylko modul wyznaczania trasy, natomiast wszystko inne jest dostepne
    i nie wymaga pobierania danych z sieci?

    4) Czy jest jakiś sensowny pokrowiec (nie etui) dla tego modelu, ktory
    umozliwia korzystanie z ekranu dotykowego bez wyjmowaia z niego aparatu?

    Dzieki za uwagi,

    Miki

  • 2. Data: 2009-10-30 18:42:36
    Temat: Re: 5800
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Szanowi użytkownicy 5800, mam 4 pytania odnośnie tego modelu nokii:
    >
    > 1) Czy jesteście zadowoleni z wyboru takiego urządzenia czy może jednak
    > tęsknicie za klasycznym aparatem w przyciskami?

    Mam go 2 tyg. i jestem zadowolony. Przyciski nie zabierają połowy ekranu.
    Zwiesił mi się 2 x ale
    do przeżycia.

    > 2) Jak wydajny jest akumulator w sytuacji kiedy uzywacie telefonu w 90% do
    > dzwonienia (kilka-kilkanascie minut dziennie) ?

    Mało dzwonię, raczej jako przeglądarka na 30 min dziennie. Na 2G 5 dni.

    > 3) Jak sprawuje sie mapy i nawigacja GPS - rozumiem ze specjalnej oplaty
    > wymaga tylko modul wyznaczania trasy, natomiast wszystko inne jest
    > dostepne i nie wymaga pobierania danych z sieci?

    Nokiowe na miesiąc. Pobrałem do offline. Nie mam porównania z innymi ale nie
    mam
    też zastrzeżeń.

    > 4) Czy jest jakiś sensowny pokrowiec (nie etui) dla tego modelu, ktory
    > umozliwia korzystanie z ekranu dotykowego bez wyjmowaia z niego aparatu?

    Nie szukałem.

  • 3. Data: 2009-10-30 20:51:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 1) Czy jesteście zadowoleni z wyboru takiego urządzenia czy może jednak
    > tęsknicie za klasycznym aparatem w przyciskami?

    Moja Żoncia jest bardzo zadowolona, nie wymieniłaby go na inny :)
    wcześniej miałą E51
    Telefon działą bardzo szybko, menu intuicyjne, w porownianiu do mojego HTC
    Diamond to demon prędkości

    > 2) Jak wydajny jest akumulator w sytuacji kiedy uzywacie telefonu w 90% do
    > dzwonienia (kilka-kilkanascie minut dziennie) ?

    3dni max 4

    > 3) Jak sprawuje sie mapy i nawigacja GPS - rozumiem ze specjalnej oplaty
    > wymaga tylko modul wyznaczania trasy, natomiast wszystko inne jest
    > dostepne i nie wymaga pobierania danych z sieci?

    Rewelacja polecam w zasadzie tylko GARMIN Mobile XT

    > 4) Czy jest jakiś sensowny pokrowiec (nie etui) dla tego modelu, ktory
    > umozliwia korzystanie z ekranu dotykowego bez wyjmowaia z niego aparatu?

    telefon nie jest za płaski, nie polecam pokrowca, po prostu folia na ekran

  • 4. Data: 2009-10-31 21:04:13
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Miki pisze:
    > Szanowi u?ytkownicy 5800, mam 4 pytania odno?nie tego modelu nokii:
    >
    > 1) Czy jeste?cie zadowoleni z wyboru takiego urz?dzenia c
    Tak!

    > 2) Jak wydajny jest akumulator w sytuacji kiedy uzywacie telefonu w 90% do
    > dzwonienia (kilka-kilkanascie minut dziennie) ?
    3 dni

    > 3) Jak sprawuje sie mapy i nawigacja GPS
    Zajebiście.

    > 4) Czy jest jaki? sensowny pokrowiec (nie etui) dla tego modelu, ktory
    > umozliwia korzystanie z ekranu dotykowego bez wyjmowaia z niego aparatu?

    Nie ma, ja przynajmniej nie znalazłem :(

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl