  • Data: 2009-04-07 08:23:31
    Temat: Re: 50D czy 1D mkII?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Apr., 10:11, Anjay <g...@i...pl> wrote:

    > mam zupe nie inne do wiadczenie - co prawda tylko na jednej "L"-ce i
    > amatorskim body (400d) ale jednak....
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    oczywiscie nie musimy miec tych samych doswiadczen.
    Ja nie za bardzo wierze w doswiadczenie organolpetyczne .
    Pisalem wioelokrotnie wiec nie chce sie powtarzac - na dlugim koncu
    zoom 24-70 ostrzy prawidlowo , na krotkim koncu duzo za dlugi. Do
    chcwili pomiarow odnosilem wrazenie ze obiektyw´robi brzytwe ,
    czasami tylko moze mam jakies poruszenie. Nie znalazlem
    organoleptycznie zaleznosci pomiedzy dokladnoscia ostrzenia a
    ogniskowa .

    Poniewaz pomierzylem juz kilka zoomow , nie wierze w to aby w calym
    zakresie ogniskowych zoom ostrzyl rownie dobrze , niekiedy te
    odchylki mieszcza sie w kceptowalknej toelrancji niekiedy nie.

    i juz inne doswiadczenie czasami dowiaduje sie przypadkowo ze znajomi
    ( nie sa to osoby zajmujace sie fotografia ) maja lustrzanki , prosze
    wiec przy okazji wymiany korespondencji o przeslanie jakigos zdjecia
    tak przez ciekawosc .
    90% zdjec niej est otrych , z czego nie zdja saobie sprawy , czasami
    nieostrosc wola o pomste do nieba.

    och sorry to O:T. mialo byc o 50d contra 1d

    moim zadnenim warto zamienic 40d na 50 d ze wzgledu na finejusting i
    inna matryce ( nie rozdzielczosc mam na mysli ) , ale nie potrafie
    przyrownac do 1d mkII gdyz nie robilem zdjec.

    XXX