  • 1. Data: 2010-01-27 13:38:03
    Temat: Re: 500D vs 50D, jesli na fotkach nie widac roznicy to po co przeplacac?
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Ja jestem czlowiekiem pragmatycznym, w fotografii sprzet ma robic (z moja
    > pomoca) takie fotki jakie mi sie podobaja, to tyle i az tyle.
    >
    > Nie jestem zawodowym fotografem wiec nie musze wyrabiac sobie opinii
    > fachowca dzwigajac wielki, czarny aparat.

    Rob fotki i filmy telefonem GSM.
    Bedziesz pragmatyczny i na poewno nie zyskasz opini fachowca. W ten sposob
    na pewno 2 postawione zalozenia. Zalozenie z "podabaniem" sie fotek moze nie
    byc do konca spelnione, ale jak bedziesz mial fajny telefon, to jakos to
    chyba przelkniesz.

    ;-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 2. Data: 2010-01-27 14:01:42
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]

    > nie byc do konca spelnione, ale jak bedziesz mial fajny telefon, to jakos

    Moja nokia N97 robi kiepskie fotki, kiepskie filmy i wkurza jako telefon.

    Za to fajnie sie na niej pisze smsy i oglada filmy :-)

    Polon