  • 1. Data: 2010-01-27 12:03:41
    Temat: Re: 500D vs 50D, jesli na fotkach nie widac roznicy to po co przeplacac?
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > 500D nagrywa filmy
    > 50D nie nagrywa filmow
    >
    > Ja nie zamierzam krecic wielu filmow, ale ciesze sie bardzo na te opcje.
    > 500D mozna nakrecic naprawde wysokiej jakosci filmy, to nie jest banalny
    > bajer tylko super opcja wiec ja ja biore, mowie dziekuje i klaniam sie w
    > pas inzynierom Canona.

    Filmy sa takiej sobie jakosci (vs. inne dslry krecace filmy jak 5d, 7d czy
    panasonic gh1).
    Nie dziala w czasie krecenia AF i nie mozna zmianiac ustawien migawki czy
    wprowadzac korekt.
    Kiepsko umieszczono mikrofon - slychac wszystko co robi sie z aparatem nawet
    poruszenie pierscienia zooma.

  • 2. Data: 2010-01-27 12:26:39
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Filmy sa takiej sobie jakosci (vs. inne dslry krecace filmy jak 5d, 7d czy
    > panasonic gh1).

    Jesli ten film z youtube jest takiej sobie jakosci to mi ona wystarcza (jako
    dodatkowa opcja, dla lepszej jakosci kupie sobie kamere video).

    Polon