eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody50 tysięcy samochodów elektrycznych w NorwegiiRe: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
    Date: Wed, 09 Sep 2015 14:59:48 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <mspag2$cus$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mso70u$nbo$1@dont-email.me> <msokcn$1e2$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <msonpi$pcl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <msp3re$ho0$1@node1.news.atman.pl>
    <55f01d32$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <msp738$9i3$1@node2.news.atman.pl> <msp7o5$a5b$1@node2.news.atman.pl>
    <msp8dd$ao9$1@node2.news.atman.pl> <msp92s$n3o$1@node1.news.atman.pl>
    <msp9mi$c90$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1441803586 13276 83.142.198.226 (9 Sep 2015 12:59:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2015 12:59:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <msp9mi$c90$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568560
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-09-09 14:46, Pawel Mojski wrote:

    > Jako samochody dzienne mam na myśli te, które jeżdżą w dzień a ładowane
    > są w nocy.
    > Jako samochody nocne te, które jeżdżą w noc a ładowane są w... jak
    > rozumiem w nocy, ładowany jest drugi zestaw akumulatorów?

    Nie koniecznie - Raz, że jak dobrze naładujesz, to 300km przejedziesz, a
    każdej nocki nie jeżdzisz więc sobie naładujesz w następną, dwa że
    odsetek takich aut jest niewielki, wiec i problem mały. Trzy, że jak się
    elektryki upowszechnią, to raczej pójdą w kierunku wymiennych
    akumulatorów. Podjeżdzasz na stację, automat wymienia, potem wywożą je
    do dobrze zasilonej stacji ładowania (poza szczytem) i znów na "stację".

    > Niby się da, ale jakoś nie trzyma mi się to kupy. Za dużo wyjątków,
    > uwarunkowań czasów przestojów.
    > Nie wydaje mi się aby to się nadawało to codziennego zastosowania, bez
    > backupowego samochodu spalinowego.
    >
    > No bo pojechałem do pracy rano, swoim świeżo naładowanym samochodem,
    > dojechałem do domu, zapomniałem kluczy, wróciłem do pracy i.... ojej,
    > nie wrócę do domu.

    Jak pracujesz 100 km od domu to jest taka możliwość;)

    > I mimo wszystko dalej uważam, że nasza infrastruktura nie ogarnie ich
    > naładowania. Cyfry cyframi a mi wyłączyli klimę. J.F. pisał że odpalenie
    > rezerw trwa godziny-dzień. Czyli jest to ten dzień kiedy do pracy nie
    > jedziemy?

    No - jak jebnie system energetyczny to nie jedziemy, jak wcześniej nie
    naładowaliśmy. Podobnie jak np drogi zasypie;) Samochód to takie bydle,
    że czasem z różnych powodów nie pojedzie.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: