  • Data: 2015-09-09 14:01:44
    Temat: Re: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
    Od: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/09/2015 01:51 PM, J.F. wrote:
    [...]

    > no popatrz - mamy 35GW, potrzebujemy 24GW, a ty mowisz, ze 2GW to kropla
    > w morzu :-)
    > A jeszcze nam groza fotoogniwa i wiatraki.

    Ok, ja to wszystko rozumiem.
    Jak widać pomyliłem się, nie spojrzałem w cyferki (nawet nie wysiliłem
    się aby popatrzeć). Chylę głowę.
    Jak widać energetycznie jesteśmy gotowi na 6 milionów samochodów (a
    zapasu to mamy na kolejne 15) i przełkniemy to z palcem w nosie. Jednym.
    Drugim w dupie.
    Ale niech ktoś, w takim razie, wyjaśni mi, na mój chłopski i mały rozum,
    dlaczego wyłączono mi klimę w pracy? Sprawna była.

    [...]

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski