-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
Date: Fri, 03 Jan 2014 19:28:15 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 19
Message-ID: <la6vg1$mj7$2@usenet.news.interia.pl>
References: <la176s$mob$1@news.vectranet.pl> <la1afn$bbh$1@dont-email.me> <
la5ouq$e7q$1@dont-email.me> <la6ftc$s5e$1@dont-email.me> <185700410.
20140103152053@pik-net.pl.invalid> <la6h7o$oot$14@node1.news.atman.pl>
<la6ka1$s5e$3@dont-email.me> <tblcznpd4i79$.2k6dcbk593xz.dlg@40tude.net>
<52c6e197$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<3vys4hzd7kbe$.kmtu9qwkr6ul.dlg@40tude.net>
<52c6ef25$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<la6vbh$mj7$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1388773698 23143 31.11.182.206 (3 Jan 2014 18:28:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 18:28:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <la6vbh$mj7$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517312
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-03 19:25, mk4 wrote:
> On 2014-01-03 18:10, Artur Maśląg wrote:
>> Wypadków ubywa z różnych przyczyn, kontrolę ruchu drogowego należy
>> zaostrzyć, a mandaty i punkty dostosować jednak do zagrożenia
>> związanego z kontekstem konkretnych zachowań, np. za +50 w mieście
>
> To powiedz mi jakie zagrozenie powodowalem jadac na drodze od Plonska do
> Wawy 152/100? Warunki byly wysmienite, ruch sredni/maly, widocznosc
> kilka kilometrow, temperatura okolo 11/12 stopni na plusie, sucho ja
> pieprz.
>
> Jakie to zagrozenie bylo? Ciekaw jestem jak oszacujesz.
>
Jak nie ogarniasz drogi to sa tam po 2 pasy ruchu w kazda strone
rozszielone pasem zieleni oraz na srodku tego pasa barierka z metalu.
Jest tez cos na ksztalt pobocza oddzielone ciagla gruba biala linia.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.14 19:37 AZ
- 03.01.14 19:39 mk4
- 03.01.14 19:48 Artur Maśląg
- 03.01.14 19:59 J.F.
- 03.01.14 19:56 the_foe
- 03.01.14 20:00 Artur Maśląg
- 03.01.14 20:09 John Kołalsky
- 03.01.14 20:20 J.F.
- 03.01.14 20:56 jerzu
- 03.01.14 20:57 Budzik
- 03.01.14 20:57 Budzik
- 03.01.14 20:57 jerzu
- 03.01.14 21:23 Cavallino
- 03.01.14 21:23 Cavallino
- 03.01.14 22:38 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=