  • Data: 2014-01-03 19:39:37
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-03 16:16, Tomasz Stiller wrote:

    > Oh, jak pięknie można manipulować statystyką.
    >
    > Dobrze, zatem dla ułatwienia. Żeby nie było wątpliwości. Małe porównanie
    > dla krajów, gdzie zarobki są na _podobnym_ poziomie co w Polsce. Czechy,
    > Węgry, Słowacja:
    >
    > Dane z pierwszej połowy 2012 roku:
    >
    > Przekroczenie prędkości o 50
    >
    > Polska do ~120 euro
    > Czechy od 200 euro
    > Węgry od 220 euro
    > Słowacja do 690 euro
    >
    > Jazda po pijaku
    >
    > Polska do ~120 euro
    > Czechy od 100 euro
> [...]

    Haha, niezla sciemka. Wejdz sobie i zobacz na

    http://www.berlinczyk.eu/taryfikator-mandatow-w-niem
    czech-2013-cz-1/

    jak zdaje sie jest w Niemczech.

    I co ja widze, te postkomunistyczne kraiki, ktore podales wykazuja sie
    nadgorliwoscia gorsza od faszyzmu bo Niemczech gdzie zarabiaja tak ze
    3,5 raza tyle placa tyle samo badz mniej z apodobne wykroczenia.

    No i manipulacja sie nie udala.

    Zupelnie nie widze powodu dlaczego z powodu ze ty tak chcesz mamy miec
    kary oderwane od rzeczywistosci (w sensie zarabianej kasy).

    --
    mk4