eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
  • X-Received: by 10.49.35.11 with SMTP id d11mr40268qej.8.1388622468731; Wed, 01 Jan
    2014 16:27:48 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.35.11 with SMTP id d11mr40268qej.8.1388622468731; Wed, 01 Jan
    2014 16:27:48 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!p15no54838144qaj.0!news-
    out.google.com!p7ni1129qat.0!nntp.google.com!p15no54838138qaj.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 1 Jan 2014 16:27:48 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.90.1;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.90.1
    References: <la176s$mob$1@news.vectranet.pl> <la1afn$bbh$1@dont-email.me>
    <154s06qqak5z6$.1ginug3190z3j.dlg@40tude.net>
    <la1olr$34r$1@dont-email.me> <52c468a1$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52c4a286$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 02 Jan 2014 00:27:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3498
    X-Received-Body-CRC: 3771507950
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516770
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 01:19:11 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Dnia Thu, 02 Jan 2014 00:19:34 +0100, Smok Eustachy napisaďż˝(a):
    >
    >
    >
    > > W dniu 01.01.2014 22:00, Budzik pisze:
    >
    > >> U�ytkownik k...@g...com ...
    >
    > >>
    >
    > >>> M�wili przed chwil� w telewizji �e w Polsce �rednio co czterdziesty
    >
    > >>> kierowca ma mniejsze lub wi�ksze promile jak jedzie.
    >
    > >>
    >
    > >> Sk�d takie dane?
    >
    > >>
    >
    > > Skoro co 40 to promile nie s� czynnikiem zbytnio zwi�kszaj�cym
    wypadkowo��.
    >
    > > Jakby ka�dy z promilami si� rozbija� - to co innego.
    >
    >
    >
    > Alkohol jednak jest znacz�cym czynnikiem ryzyka.
    >
    >
    >
    > Statsytyka m�wi �e 12.1% wypadk�w by�o spowodowane przez nietrze�wych, a
    >
    > zgin�o w nich 16.4% og�u zabitych.
    >
    > Pokazuje to, �e nietrze�wi sprawcy powoduj� bardziej niebezpieczne wypadki
    >
    > ni� trze�wi.
    >
    >
    >
    > Je�eli chodzi o wp�yw alkoholu na samo powstanie wypadku, to je�eli prawd�
    >
    > jest �e po alkoholu jedzie co dwudziesty, a powoduj� co �smy wypadek, to
    >
    > r�wnie� znaczy �e po alkoholu kierowcy je�d�� du�o bardziej
    niebezpiecznie.

    I statystyka z pijanymi będzie rosła. Ilość alkoholików jest w Polsce przerażająca.
    Odpowiedzialni kierowcy zaczynają się podporządkowywać przepisom. To już powoduje
    zmniejszenie liczby wypadków w tej grupie. Gazerzy się nie będą chcieli
    podporządkować i nawet jak nie wzrośnie ogólna liczba wypadków to procentowo coraz
    więcej wypadków będą robili gazerzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: