  • Data: 2014-01-02 01:50:27
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 00:04:09 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > Mam taki dość ciekawy jak mi się wydaje przykład. Znajomi mieszkają sobie
    > w Angli. Mają małe dziecko. Pewnego razu urządzili urodzinki zakrapiane
    > alkoholem na ogrodzie. Żadna libacja, normalnie kulturalne piwko. Mniej
    > więcej po 20 minutach od rozpoczęcia imprezki do drzwi zapukał pracownik
    > służb społecznych. Przyszedł sprawdzić czy na miejscu jest ktoś trzeźwy,
    > kto zajmuje się dzieckiem. Nie do pomyślenia?

    Do pomyslenia, bo i u nas coraz czesciej slychac jak to dzielna
    policja zatrzymala pijana mame/tate/babcie sprawujaca opiekie ... ale
    do tego stopnia jeszcze nie doszlo

    > Tam to podobno norma.
    > Sąsiedzi zadzwonili... Co więcej nikt do nikogo nie ma pretensji, po
    > prostu się wzajemnie pilnują.

    Czy najpierw zadzwonili jedni, a teraz drudzy pilnuja kiedy sie moga
    zemscic. Bo Anglicy lubia wypic i watpie aby to bylo z dobrego serca
    :-)

    > Dlaczego uważasz to za wadę - Niech się właściciel, który udostępnił
    > pojazd pijakowi z nim procesuje o zwrot kosztów pojazdu. Proste sprawa w
    > zasadzie.

    I z wiezienia dowozic na sprawe, tylko w tym celu aby uslyszec "nie ma
    z czego sciagnac" ?
    Czy skonfiskowac miastu autobus a kolei pociag, bo kierowca wypil ?

    Czemu panstwo nie wezmie tego na siebe i grzywny wysokiej nie
    wymierzy?

    J.